En PAM000Riktigt snygg. Ursäkta mitt o kunskap. Vad är det för modell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En PAM000Riktigt snygg. Ursäkta mitt o kunskap. Vad är det för modell
Tack! PAM00000 aka ZeroRiktigt snygg. Ursäkta mitt o kunskap. Vad är det för modell
Ahh det var ju fullt överkomligt. Skriver lite med säljaren och han verkar djupt ångerfull. Frågar om jag vill returnera, men skicket på caset är så bra att det liksom väger upp.Grattis! En zero går aldrig fel
Angående glasbyte - borde vara runt 2500? Dra ett mess till Nymans ur och fråga
Snyggt!! En Zero slår aldrig fel!Sådärja! Är riktigt nöjd med hur den bärs, inte alls så farligt stort utan känns helt naturligt. Kvalitetskänslan och tyngden gillar jag verkligen, och det ska bli skönt att slippa bry sig om datum och sekunder.
Läderbandet är jag inte så förtjust i men tänkte beställa något schysst från Mays-Berlin senare ikväll.
Köpt fullset av en trusted seller från Warszawa, via Chrono24. Utplockad november 2007, men servad september 2020. Caset har endast minimala hairlines, inga dings alls. Märkte dock två supersmå repor på glaset som inte beskrivits i annonsen.
Stör mig inte så mycket mer än att det är dåligt att inte nämna det... Vad skulle ett glasbyte kunna gå loss på om man skulle se behov av det vid nästa service om säg fem år? Repor under M och mellan A och I...
Ok nu förstod jag med zeroTack! PAM00000 aka Zero
Jag hade inte brytt mig särskilt mycket om några repor på ett glas ... Tycker det är lite charmigt på en gammal hederlig bettariniAhh det var ju fullt överkomligt. Skriver lite med säljaren och han verkar djupt ångerfull. Frågar om jag vill returnera, men skicket på caset är så bra att det liksom väger upp.
Grattis. Välkommen till Club ZeroSådärja! Är riktigt nöjd med hur den bärs, inte alls så farligt stort utan känns helt naturligt. Kvalitetskänslan och tyngden gillar jag verkligen, och det ska bli skönt att slippa bry sig om datum och sekunder.
Läderbandet är jag inte så förtjust i men tänkte beställa något schysst från Mays-Berlin senare ikväll.
Köpt fullset av en trusted seller från Warszawa, via Chrono24. Utplockad november 2007, men servad september 2020. Caset har endast minimala hairlines, inga dings alls. Märkte dock två supersmå repor på glaset som inte beskrivits i annonsen.
Stör mig inte så mycket mer än att det är dåligt att inte nämna det... Vad skulle ett glasbyte kunna gå loss på om man skulle se behov av det vid nästa service om säg fem år? Repor under M och mellan A och I...
Stort grattis!Sådärja! Är riktigt nöjd med hur den bärs, inte alls så farligt stort utan känns helt naturligt. Kvalitetskänslan och tyngden gillar jag verkligen, och det ska bli skönt att slippa bry sig om datum och sekunder.
Stort grattis, bra val!Sådärja! Är riktigt nöjd med hur den bärs, inte alls så farligt stort utan känns helt naturligt. Kvalitetskänslan och tyngden gillar jag verkligen, och det ska bli skönt att slippa bry sig om datum och sekunder.
Härligt, gratulerar!Sådärja! Är riktigt nöjd med hur den bärs, inte alls så farligt stort utan känns helt naturligt. Kvalitetskänslan och tyngden gillar jag verkligen, och det ska bli skönt att slippa bry sig om datum och sekunder.
Lite fingertoppkänsla där kanske?! Svårt att säga men spontant känner jag att ca 50% av kostnaden för ett glasbyte kan verka rimligt??Han skriver nu att han kan betala tillbaka lite som kompensation. Hur mycket anser ni är rimligt vid en sån här situation? Vill ju inte ta i för hårt heller.
Riktigt snyggt, stort grattis!Sådärja! Är riktigt nöjd med hur den bärs, inte alls så farligt stort utan känns helt naturligt. Kvalitetskänslan och tyngden gillar jag verkligen, och det ska bli skönt att slippa bry sig om datum och sekunder.
Jag föreslog 125 euro men han skrev att jag ska ha 150 så kanske kunde varit hårdare, men skit samma han var schysst och jag blev grymt nöjd med klockan.Lite fingertoppkänsla där kanske?! Svårt att säga men spontant känner jag att ca 50% av kostnaden för ett glasbyte kan verka rimligt??
Jag föreslog 125 euro men han skrev att jag ska ha 150 så kanske kunde varit hårdare, men skit samma han var schysst och jag blev grymt nöjd med klockan.
Ser jä...ligt fint ut det där ammot
Det är det. Han hade gjort det till sig själv men visade mig det. Jag tog det och sprang direkt.Ser jä...ligt fint ut det där ammot
Såklart!Liten kul anekdot. Jobbar på ett ställe där klockintresset hos mina kollegor är i princip obefintligt. Mest fula smartwatches som florerar och inte en jävel bryr sig (mer än undertecknad)
De senaste åren har jag burit lite diverse ur, mest dykare, som tag heuer aquaracer, longines hydroconquest, bb 58:a och lite annat krafs. Ingen har så mycket som tittat på min handled (åtminstone inte sagt något)
Har nu burit pannan 2 dagar på kneget och inte mindre än 3 pers har kommenterat ”vilken snygg klocka” jag har
Finns ändå ett litet hopp om mänskligheten