..och 127 !673 och 663
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
..och 127 !673 och 663
Nu har de redan svarat lite.. Men skulle säga att närmaste luminor är 911 och eventuellt fiddyn (127)En av de bästa radomir jag sett
Finns det någon motsvarande luminor modell?
Say hello to my little friend 911En av de bästa radomir jag sett
Finns det någon motsvarande luminor modell?
500 ex.Helt klart 911 som är närmast, man kanske skulle bli med panna igen Men just 911 betingar ett ganska bra premiumpris har jag en känsla av. Hur många gjordes?
Ha ha, nu såg jag att det var 995 som var utgångspunkten, såg bara @mårt s förslag och tyckte inte 911 passade in men det är ju bara den som passar egentligen..och 127 !
m.fl. ... men inte grön...och 127 !
Funkar definitivt på Olive.
Ja eller hur?Funkar definitivt på Olive.
Tänker inte ens på logganJust ja! Hade varit perfekt utan loggan
Bor ni alla i Norrland . Här i Göteborg är det regn och barmarkJag verkligen gillar denna PAM 1359. Den har Panerai's eget
urverk på 72 timmar's power reserve. Klockan håller tiden
inom några sekunder unter den där tidsperioden.
Shit vad härligtÖver 1m snö här tog 2 timmar att skotta fram badet idag...
Ingen klocka än för mig. Men skål ändå
jag är nöjd att snön är borta härÖver 1m snö här tog 2 timmar att skotta fram badet idag...
Finns ju inget att plogar nu hellerJag
jag är nöjd att snön är borta här
Inget kul att ploga bort skiten, var precis nyplogat innan jag tog kortet
Nej nu är det helt barmak, jag är sjukt nöjd.Finns ju inget att plogar nu heller
Fick styra av för renar på vägen igår kväll, men det är så mkt snö så trots 80kmh så kommer man i te mer än nån meter innan det är tvärstopp. (tänkte på ditt andra stora intresse)Jag
jag är nöjd att snön är borta här
Inget kul att ploga bort skiten, var precis nyplogat innan jag tog kortet. Inget i jämförelse med hur det är hos er men ändå.
Shit hoppas det gick braFick styra av för renar på vägen igår kväll, men det är så mkt snö så trots 80kmh så kommer man i te mer än nån meter innan det är tvärstopp. (tänkte på ditt andra stora intresse)
Fy fan! Klarade du dig bra? Hur gick det med bilen? Klockan?Fick styra av för renar på vägen igår kväll, men det är så mkt snö så trots 80kmh så kommer man i te mer än nån meter innan det är tvärstopp. (tänkte på ditt andra stora intresse)