Vilken syftar du på? Kommer in i ett flöde mellan 2 bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle generellt säga att inga vintage Panerai är äkta, då jag har sett insidan av homageforum.com, innan José har sagt att de är äkta. Just den där ser polerad ut och kronskyddet känns udda.Inlägg #11930
Tillgång och efterfrågan.
Har inte sett deras rea sida tidigare. Det där är nog samma ex som jag kollade på för typ 1,5 år sedan. Den sitter sjukt bra på armen och jag tycker den är sjukt snygg men det är ändå något som skaver för mig
Poppade upp i mitt flöde.. 4 okt 2019, Paneristi Sweden på P-day med JMP.
Doneåh! Smsar du mig orginalet?
Du har PAM2020En av de perfekta paneraierna för mig skulle vara en 45mm radiomir, wire lugs, utan sekundvisare och med guldvisare. Har försökt söka efter en referens som passar in där men hittar antingen 47mm boetter eller 1940 varianten. Vilken referens borde man leta efter?
231 iofs i roseguldEn av de perfekta paneraierna för mig skulle vara en 45mm radiomir, wire lugs, utan sekundvisare och med guldvisare. Har försökt söka efter en referens som passar in där men hittar antingen 47mm boetter eller 1940 varianten. Vilken referens borde man leta efter?
Just ja! Hade varit perfekt utan logganDu har PAM2020
Precis så! Fast i stål! Verkar inte som att det finns någon uppenbar kandidat231 iofs i roseguld
Nope. Men 47mm Radiomir är inte så fasligt stora...Precis så! Fast i stål! Verkar inte som att det finns någon uppenbar kandidat
Vilken vinner?Dubbelpipa ikväll
Tuff match gillar verkligen båda, men 587 är lite mer jag, så ska jag välja en av dom så vinner 587.Vilken vinner?
Vad heter den andra ?Tuff match gillar verkligen båda, men 587 är lite mer jag, så ska jag välja en av dom så vinner 587.
Vad heter den andra ?
Ni är helt otroliga. Ser ingen skillnad förutom texten shit vad färsk jag är
Ni är helt otroliga. Ser ingen skillnad förutom texten shit vad färsk jag är
Försöker så gott jag kan. Men känner mig utanför , då jag inte köpt någon Panerai än. Kan ju inte visa en big pilot och en sub härBara en tidsfråga! Häng med i tråden ett tag till så.
En av de bästa radomir jag settDet förtrollande gröna trollet. Älskar hur ljuset från 12an bryts genom glaset
911. 372. 605. 665. Annars nej.En av de bästa radomir jag sett
Finns det någon motsvarande luminor modell?
673 och 663911. 372. 605. 665. Annars nej.