Ducati996
Basic
Känns den tung?Närru... Faktiskt 8mån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns den tung?Närru... Faktiskt 8mån
Skrev på fel ställe. Känns den tung eller är det ok i brons
Så du menar att den inte är svinbra?minerva = svindyr
Svinbra och svindyr!Så du menar att den inte är svinbra?
Den är nästan perfekt! Förjävla bra assåFortsätter gårdagens tema med Radiomir 1940, från tidigare idag
Jaa verkligen. Brorsan 663 är också riktigt.. riktigt bra!Den är nästan perfekt! Förjävla bra asså
Upplever den inte tung, men absolut närvaro... Fast 47mm sub sitter så otroligt bra tycker jag så man tänker inte på tyngden.Skrev på fel ställe. Känns den tung eller är det ok i brons?
TackUpplever den inte tung, men absolut närvaro... Fast 47mm sub sitter så otroligt bra tycker jag så man tänker inte på tyngden.
Vi behöver nog båda den andra också! Fet duo. Fetast!!Jaa verkligen. Brorsan 663 är också riktigt.. riktigt bra!
Flytta ihop vetja!Vi behöver nog båda den andra också! Fet duo. Fetast!!
Jävlar vad jag känner mig lurad, min 1305 var bra mycket dyrare@Palenkovich och @mårt
Här kanske är ngr för er, först till kvarn
Avslutad - San Martin Diver SN0048G (Submersible homage)
Ny San Martin SN0048G med riktigt snygg gradient ultramarin tavla med struktur som i vissa ljusförhållanden närmast övergår i svart, uttagen 19/11-2020 med 2års garanti! Monterad på snyggt vintage behandlat läderband som fästs med skruvar vilket gör bandbyten till en fröjd. Inuti tickar ett...klocksnack.se
Mycket passande avatar.Jävlar vad jag känner mig lurad, min 1305 var bra mycket dyrare
Det snackas för lite om hur überball OP-loggan är. Ville bara ha det sagt.
Grym bild! Men är du otrogen?En bild jag la upp härom dagen utanför Paneristi Sweden-delen
Baksida 520
Han var i micro tråden och stöka, finns ju skit få av den därGrym bild! Men är du otrogen?
Grym bild! Men är du otrogen?
Fick ett infall och postade i dagens-tråden..Han var i micro tråden och stöka, finns ju skit få av den där
Vilket konstverkEn bild jag la upp härom dagen utanför Paneristi Sweden-delen
Baksida 520
Du menar när du skall skruva ur bandstiften? Skruva inte åt dem så hårt bara.Hur gör ni när byter straps? Trots tejpning och bra verktyg lyckas jag alltid slinta och repa boetten när jag byter band
Beror på vad han har för klocka. Jag är handikappad med fjädrade bandstift. Med skruvar gör jag som du.Du menar när du skall skruva ur bandstiften? Skruva inte åt dem så hårt bara.
Jag har ju såna fjäderlåsta bandstift också, men då har jag ju ett verktyg i plast.Beror på vad han har för klocka. Jag är handikappad med fjädrade bandstift. Med skruvar gör jag som du.
Det finns skruvar till wirelugs och snabblås till Due ... samt snabblås fjäderstift till andra klockor och säkert fler... värst jag har varit med om är AP och Anonimo som har grejer man skruvar från två håll. Bajsjobbigt.Jag har ju såna fjäderlåsta bandstift också, men då har jag ju ett verktyg i plast.
Finns det ytterligare nån variant som kräver metallverktyg så är det utanför mitt kunskapsområde
Som gamla pannorDet finns skruvar till wirelugs och snabblås till Due ... samt snabblås fjäderstift till andra klockor och säkert fler... värst jag har varit med om är AP och Anonimo som har grejer man skruvar från två håll. Bajsjobbigt.
Det låter som ett skäl att inte skaffa en sådan då. Hur gamla då? När bytte de skruvteknik?Som gamla pannor