Uppenbarligen en skitklocka som ingen vill ha.Mm, två Fiddys till salu samtidigt på KS.. Unprecedented
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uppenbarligen en skitklocka som ingen vill ha.Mm, två Fiddys till salu samtidigt på KS.. Unprecedented
Bra, där kom den. Kommer tveeeklöst bli en jättehit
Har du tidigare fått någon mer info om den ,så kanske du kan för ordningens skulle posta i Nyheter?Bra, där kom den. Kommer tveeeklöst bli en jättehit
Den har redan avhandlats i NyheterHar du tidigare fått någon mer info om den ,så kanske du kan för ordningens skulle posta i Nyheter?
Mm, två Fiddys till salu samtidigt på KS.. Unprecedented
Ja, man kanske skall kränga Fiddyn, 309 och 672 och skaffa en 422 istället. Det är nog den jag varit mest nöjd med, kändes robust på ett sätt som gjorde att jag aldrig tveka om jag skulle våga använda den. Samtidigt både prismässigt och tillgångsmässigt hyfsat lätt att ersätta. Nu har jag 3 Panerai som jag inte vågar bada med trots märkets historia
Så är det!Det var här det började...
Hade för mig det.Den har redan avhandlats i Nyheter
Edit: och i podavsnitt förstås
Price war! Vem kan gå lägst?Mm, två Fiddys till salu samtidigt på KS.. Unprecedented
... och jag gissar att de är billiga jämfört med omvärlden, som alltid på KS?Mm, två Fiddys till salu samtidigt på KS.. Unprecedented
Njäe..... och jag gissar att de är billiga jämfört med omvärlden, som alltid på KS?
Men varför ska jag då köpa från @Caravelle33 eller @Bingoraalf ???!!Njäe..
Ligger där Fiddy ligger generellt
indeed! ännu bättre med mitt band
Eller... Varför inte? Ska du ha en?Men varför ska jag då köpa från @Caravelle33 eller @Bingoraalf ???!!
.... nej.Eller... Varför inte? Ska du ha en?
Nja, billigast i Europa på C24 ligger på drygt 151’. Och då saknar den ena originalbandetNjäe..
Ligger där Fiddy ligger generellt
Ser PS:ad ut
Den är super.
Bara dessa 2Den är super.
Vad är det för samling du har lånat?
Stort wow, ändå, naturligtvis. Har du inspirerat till inköpet?Bara dessa 2
Helt klartMan kanske helt enkelt får släppa sargen och våga testa en sub på 42.
Ingen koll på din fråga men ett band du behöver är det gröna OEM gummitFick hem mays classic 74 idag och är grymt nöjd. Har kollat runt lite och tänker att jag kanske (behöver???) ett till band. Har kikat på två olika kandidater. Har alltså i nuläget ett classic 74 samt ett svart OEM i gummi till min pam000.
Någon som äger ett av dessa två band och kan ge klarhet i om bilderna stämmer överens med verkligheten. Vilket hade du valt?
Mays-Berlin Solari - 3,5 mm tjockt
Mays-Berlin Arillo - 4,5 mm tjockt
Avslutar med en bild på pannan!
Fick hem mays classic 74 idag och är grymt nöjd. Har kollat runt lite och tänker att jag kanske (behöver???) ett till band. Har kikat på två olika kandidater. Har alltså i nuläget ett classic 74 samt ett svart OEM i gummi till min pam000.
Någon som äger ett av dessa två band och kan ge klarhet i om bilderna stämmer överens med verkligheten. Vilket hade du valt?
Mays-Berlin Solari - 3,5 mm tjockt
Mays-Berlin Arillo - 4,5 mm tjockt
Avslutar med en bild på pannan!
Tycker ditt ser väldigt annorlunda ut jämfört med deras bilder. Hmm får fundera vidare.jag har solari, sitter mycket på min 590 och är aningen ljusare i verkligheten än på bilden
Tycker ditt ser väldigt annorlunda ut jämfört med deras bilder. Hmm får fundera vidare.