Är det någon som har provat 087? Hur övermäktig blir den på armen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
La Bomba!!!!!Är det någon som har provat 087? Hur övermäktig blir den på armen?
Men eftersom den bara är 44mm, ramlar den inte runt och är topptung?La Bomba!!!!!
Den är inte så farligt tjock. 18mm. Det är inte värre än 312 eller 305. Dessutom lite mindre boll-på-snöre än de.
Mer än många nyare pannor, ja. Men dels är den ju ganska bettarini-formad, vilket lindrar, den är ju alltså jämntung typ, och dels så hänger det mycket på armbandet såklart.Men eftersom den bara är 44mm, ramlar den inte runt och är topptung?
Kastade du ut honom?Har i detta nu en gäst som berättade att han kommer från Florens, jag stack 309an under näsan på honom och han utbrast- vad är det där. Han hade aldrig hört talas om Panerai. Vilka människor det finns!
Ta rejält betalt...Har i detta nu en gäst som berättade att han kommer från Florens, jag stack 309an under näsan på honom och han utbrast- vad är det där. Han hade aldrig hört talas om Panerai. Vilka människor det finns!
Har en italienare på jobbet som kom till Sverige för ett par år sedan. Han gillar allt som är italienskt. Visar min Panerai o han hade Ingen aning om vad jag pratade om.Har i detta nu en gäst som berättade att han kommer från Florens, jag stack 309an under näsan på honom och han utbrast- vad är det där. Han hade aldrig hört talas om Panerai. Vilka människor det finns!
Ordningen är återställd! Och det finns en del fördelar med att köpa klocka av en bandmakare, förutom att man blir bjuden på delikat knäckig rabarberpaj.
Stort grattis, tillbaka på ruta ett igen med mer erfarenhet och ännu säkrare på vad du vill ha tror jag...och vilken jävla uppsättning m strapsOrdningen är återställd! Och det finns en del fördelar med att köpa klocka av en bandmakare, förutom att man blir bjuden på delikat knäckig rabarberpaj.
Släpp den inte den här gången
Det är ju 3e gången nu med 422, vore korkat att släppa den igen.Stort grattis, tillbaka på ruta ett igen med mer erfarenhet och ännu säkrare på vad du vill ha tror jag...och vilken jävla uppsättning m straps
... famous last words?Det är ju 3e gången nu med 422, vore korkat att släppa den igen.
Snyggt.. den är grym!Ordningen är återställd! Och det finns en del fördelar med att köpa klocka av en bandmakare, förutom att man blir bjuden på delikat knäckig rabarberpaj.
Grymt, stort grattis!Ordningen är återställd! Och det finns en del fördelar med att köpa klocka av en bandmakare, förutom att man blir bjuden på delikat knäckig rabarberpaj.
Såja!Ordningen är återställd! Och det finns en del fördelar med att köpa klocka av en bandmakare, förutom att man blir bjuden på delikat knäckig rabarberpaj.
Trevliga band! Och klockor för den delen...
Japp! Den har adopterats vidareTrevliga band! Och klockor för den delen...
Har du sålt fiddyn?
Ordningen är återställd! Och det finns en del fördelar med att köpa klocka av en bandmakare, förutom att man blir bjuden på delikat knäckig rabarberpaj.
Älskar den! Det är faktiskt min 3e 422a på 2 år. Den här kommer att stannaDär satt den! Den enda Panerai (om det ens är rimligt att tala i termer om "enda Panerai") man behöver!
Min säger hej!
OkJapp! Den har adopterats vidare
Då har man köpt lägenhet också, funderar dock på om man inte skulle köpt fler pannor istället..
Alltså, efter några dagar med PET-bandet så är jag väldigt övertygad om att det är ett alternativ.Någon som har tips på trevliga vattentåliga band som inte ser ut som ett gummiband? Blivit lite sugen på att sätta ett på min 995:a. Den gröna OEM-gummistronken är ju snygg, men rädd det kan bli lite för matchy-matchy