Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du fått godkänt av Paneristi Sweden för detta? Va? Huh?Bandet är från Cordes, spännen ha jag beställt från en snubbe i Thailand som tillverkar och ordnar gravyr, det här är ett skruvat, ganska kraftigt. Sen blev det några i bronz och några för att sys in...
Nä...Har du fått godkänt av Paneristi Sweden för detta? Va? Huh?
Bandet är från Cordes, spännen ha jag beställt från en snubbe i Thailand som tillverkar och ordnar gravyr, det här är ett skruvat, ganska kraftigt. Sen blev det några i bronz och några för att sys in...
Som den byråkrat @Palenkovich är så finns det säkert det.Nä...
Finns det ngn formell instans? Vald styrelse, stadgar etc
Nä...
Finns det ngn formell instans? Vald styrelse, stadgar etc
Har redan inlett en rättslig process. @peterc ; you will hear from our lawyers.Som den byråkrat @Palenkovich är så finns det säkert det.
Har redan inlett en rättslig process. @peterc ; you will hear from our lawyers.
Kanske får vänta tills i EM innan jag tar ut 2-hjulingen.Härligt att 2-hjul säsongen har börjat! Hur ser det ut hos dig @peterc? Fortfarande snöskotersäsong?
Jag är! Ren försäljning eller skulle du vara sugen på en portuguese i helguld kanske? Vi kan starta pm konvoTänkte kränga min 995'a, någon här som är sugen?
Säljer för att finansiera ett annat köp, så skulle behöva sälja rentJag är! Ren försäljning eller skulle du vara sugen på en portuguese i helguld kanske? Vi kan starta pm konvo
Sant eller falskt? Jag tyckte JMP sa att den här skulle finnas ... men ... vilken är 1074?
1074 är den lilla blå...
Sant eller falskt? Jag tyckte JMP sa att den här skulle finnas ... men ... vilken är 1074?
1074 är 42mm bronzon, vill minnas att han sa att 47mm bronzon skulle ligga fast i sortiment med 1000pcs per år men i varierande utförande från år till år.
Aha. Varierande utförande. Okej.1074 är 42mm bronzon, vill minnas att han sa att 47mm bronzon skulle ligga fast i sortiment med 1000pcs per år men i varierande utförande från år till år.
1074 är 42mm bronzon, vill minnas att han sa att 47mm bronzon skulle ligga fast i sortiment med 1000pcs per år men i varierande utförande från år till år.
Nix; det som är sagt är väl att det blir totalt 1000/år av 1074 och 968 tillsammans. Alltså inte fler än 1000 Bronzos per år.Aha. Varierande utförande. Okej.
Har du sett någon ny bronzo efter 1074?Nix; det som är sagt är väl att det blir totalt 1000/år av 1074 och 968 tillsammans. Alltså inte fler än 1000 Bronzos per år.
Sen är jag osäker på de här signalerna krig att 968 skulle upphöra.. Dock sett det på mer än ett ställe nu..
Det jag har hört och uppfattat är 47 och 44mm fasta i sortimentet men nya versioner år till år, och även hört att 968 ärr slut när den är slut, dvs nu Antal framåt 1000/år som du säger men jag har inte hört ngt om fördelning.Nix; det som är sagt är väl att det blir totalt 1000/år av 1074 och 968 tillsammans. Alltså inte fler än 1000 Bronzos per år.
Sen är jag osäker på de här signalerna krig att 968 skulle upphöra.. Dock sett det på mer än ett ställe nu..
Nix, inte sett efter 1074.Har du sett någon ny bronzo efter 1074?