Häng med grabbarna!
Ingen invite?!
Sen att jag åkte bort igår har inget med saken att göra, fortfarande fomo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Häng med grabbarna!
Tror ni pratar förbi varandra, menar du vikten på 305 vs 372 ?Hade nog trott att den skulle vara lättare än en 372 iaf.
Jag tror ni pratar om olika klockorTycker du den är tung? Samma vikt som 1312 ?
Ja. @peterc mätte upp 372 till 118g (oklart om det var Head-only dock) så jag blev lite förvånad att subben vägde in på 158g.Tror ni pratar förbi varandra, menar du vikten på 305 vs 372 ?
Jag är peterc skiftade nick häromdagen. 372 var head only på 118g (ett strap m spänne väger ca 20gr)Ja. @peterc mätte upp 372 till 118g (oklart om det var Head-only dock) så jag blev lite förvånad att subben vägde in på 158g.
Haha, du måste ju förvarna.Jag är peterc skiftade nick häromdagen. 372 var head only på 118g (ett strap m spänne väger ca 20gr)
Aha. My bad. Jag hinner inte hänga med nuförtiden.
Nej. Rotorn på det automatiska verket måste väga en delHade nog trott att den skulle vara lättare än en 372 iaf.
Snyggt
Är det en Due PAM00904 4:e nerifrån på bilden?Häng med grabbarna!
Det är en 42mm due, vilken har jag ingen aning om.Är det en Due PAM00904 4:e nerifrån på bilden?
Är det en Due PAM00904 4:e nerifrån på bilden?
Det är @Mw79 s va? Tänkte det var en 676?Det är en 42mm due, vilken har jag ingen aning om.
MW79 stämmerDet är @Mw79 s va? Tänkte det var en 676?
Detta har jag missat! I Stockholm?Häng med grabbarna!
Är det en Due PAM00904 4:e nerifrån på bilden?
Det är en 904 och ja, det är min.Det är @Mw79 s va? Tänkte det var en 676?
Alltid i Stockholm. Vart annars?Detta har jag missat! I Stockholm?
Riktigt fint läderarmband. Vart har du köpte det?Det är en 904 och ja, det är min.
Riktigt fint läderarmband. Vart har du köpte det?
Nej, inte när jag letade. Jag tror man måste fixa lite själv (typ nöta ned endlänkar) för att få det att sitta bra.Vet ni som kan on det finns någon bra länk till en pam233a? Det behöver inte vara oem.
Alltid i Stockholm. Vart annars?
Alltså, det var inget direkt planerat. @Norrlänningen hörde av sig på dagen och skulle möta upp med @Videll och @Mw79 är ju inne hos mig tillräckligt ofta för att träffa in sådana här små spontanträffar
Fattar, hade varit kul att träffa er och speciellt @Norrland var ett bra tag senAlltså, det var inget direkt planerat. @Norrlänningen hörde av sig på dagen och skulle möta upp med @Videll och @Mw79 är ju inne hos mig tillräckligt ofta för att träffa in sådana här små spontanträffar