Allt under 10 bar vågar jag inte utsätta för vatten.Funkar säkert att duscha med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt under 10 bar vågar jag inte utsätta för vatten.Funkar säkert att duscha med
Ska bli kul att höra dina tankar efter några dagarTestperioden har startat, tänk vad jobbigt om jag inte vill ha på mig ngt större om ett par veckor
Panerais wr-test garanterar siffran. Det är inte "upp till"-värdet, det är "minst", vill jag minnas.Allt under 10 bar vågar jag inte utsätta för vatten.
Känns bra?
Är det något Panerai gått ut med?Panerais wr-test garanterar siffran. Det är inte "upp till"-värdet, det är "minst", vill jag minnas.
Om jag minns rätt är det med i en video som visar tillverkningsprocessen. Folk med bättre minne eller bättre sök-i-tråden-skillz kan säkert fylla i.Är det något Panerai gått ut med?
Känns väldigt bra. Suget efter en PVDad är mindre nu pga den mörka nyansen i titanetKänns bra?
Ser bra ut grym match på band och keps oxo
Självklart tar Östersund hem detEslöv mot Östersund, Skåne mot Norrland.
Kan bli en hård och blöt kamp så självklart är gummit på
Vem tror du tar hem det @Norrland?
Svårt… brukar ju inte gilla veteöl men den va faktiskt riktigt god. Men Remmarlöv levererar alltid! Sen vet jag inte det här med sommarvete från Norrland. Borde vara sommarlingon eller någotSjälvklart tar Östersund hem det
Detta diskuterades precis. Finns lite diskussioner om detta på föregående sida (2424)Tjabba, någon som vet om det går att byta ut spring bars på en Due 42mm? uppskattar tips på vilka spring bars som passar. Tack på förhand!
Ja det stämmer men har inte fått info vilka spring bars som är mest lämpade. är perfektionist och vill att allt passar perfekt. svararen jag fått är väldigt "det går säkert"Detta diskuterades precis. Finns lite diskussioner om detta på föregående sida (2424)
Då är nog det bästa sättet att vända sig direkt till PaneraiJa det stämmer men har inte fått info vilka spring bars som är mest lämpade. är perfektionist och vill att allt passar perfekt. svararen jag fått är väldigt "det går säkert"
Nu blev man sugen på en Radiomir! Väldigt fin, trodde att den skulle se mycket större ut men wirelugsen hjälper rätt mycket.Tack själva från andra sidan bordet, trevligt med en liten spontanare
Det har i alla fall funnits en. Jag gissar att den är kvar men ägaren är inte så aktiv längre.En tanke som slog mig; har vi någon mare nostrum här? Tror inte jag har sett någon men tänker att de faktiskt är rätt coola och sticker sjukt mycket under radarn
Det finns en pre-owned på Nymans, alla som tycker @Startpistolen borde slå till sträck upp en tummeEn tanke som slog mig; har vi någon mare nostrum här? Tror inte jag har sett någon men tänker att de faktiskt är rätt coola och sticker sjukt mycket under radarn
Jag är ingen fan av vete öl så jag tror att IPA'n vinner trots att jag verkligen gillar Östersund's bryggeriet.Eslöv mot Östersund, Skåne mot Norrland.
Kan bli en hård och blöt kamp så självklart är gummit på
Vem tror du tar hem det @Norrland?
Radiomir sitter väldigt skönt, och som du säger så gör wirelugs att klockan upplevs klart mindre. Min 45mm bärs klart mindre än en 44mm luminor.Nu blev man sugen på en Radiomir! Väldigt fin, trodde att den skulle se mycket större ut men wirelugsen hjälper rätt mycket.
Hittade inte den på deras hemsida, därför blir det inget köpDet finns en pre-owned på Nymans, alla som tycker @Startpistolen borde slå till sträck upp en tumme
Denna veteöl va inte så fruktig som många andra så helt OK men IPAn tog det. Vi får väl inte nerskickat annat från Norrland än det ni själva inte dricker uppJag är ingen fan av vete öl så jag tror att IPA'n vinner trots att jag verkligen gillar Östersund's bryggeriet.
Kul att höra, hur är höjdskillnaden i jämförelse till luminorn?Radiomir sitter väldigt skönt, och som du säger så gör wirelugs att klockan upplevs klart mindre. Min 45mm bärs klart mindre än en 44mm luminor.
Haha, fair enough.Hittade inte den på deras hemsida, därför blir det inget köp
Kolla in storleksguiden längst ned på https://klocksnack.se/threads/paneristi-swedens-lathund.129129/Kul att höra, hur är höjdskillnaden i jämförelse till luminorn?