Den där var inte stor direkt.Testperioden har startat, tänk vad jobbigt om jag inte vill ha på mig ngt större om ett par veckor
Jag provkör en 42mm Magrette just nu och sammanfattningsvis så är 44mm himla bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var inte stor direkt.Testperioden har startat, tänk vad jobbigt om jag inte vill ha på mig ngt större om ett par veckor
Då köper jag alla 44mm, 45mm och 47mm billigt i klumpTestperioden har startat, tänk vad jobbigt om jag inte vill ha på mig ngt större om ett par veckor
Som jag förstår det så är det ett original armband?
Testperioden har startat, tänk vad jobbigt om jag inte vill ha på mig ngt större om ett par veckor
Instämmer, får se till att ta mig ner inom kort igen nu när det börjar bli enklare att röra på sigFattar, hade varit kul att träffa er och speciellt @Norrland var ett bra tag sen
Nej men man vänjer sig väldigt fort känner jag. Sitter grymt skönt men känns ovant.Den där var inte stor direkt.
Jag provkör en 42mm Magrette just nu och sammanfattningsvis så är 44mm himla bra.
Köpt? Lånat?Testperioden har startat, tänk vad jobbigt om jag inte vill ha på mig ngt större om ett par veckor
Tror inte du ska hoppas för mycket, blir det en 42 så blir den en komplement klocka. Tror jag…Då köper jag alla 44mm, 45mm och 47mm billigt i klump
Bytlånat med @Videll 682>61Köpt? Lånat?
Riktigt fint läderarmband. Vart har du köpte det?
Originalet som följde med klockan och som sagt quick release så krånglar till det lite om man vill ha am-band.Kan nästan svära på att det är OEM, har för mig @Mw79 och jag har snackat om quick-release-systemet och problemet med att beställa AM-band med det?
Kan man inte ta bort stången?Originalet som följde med klockan och som sagt quick release så krånglar till det lite om man vill ha am-band.
Oooh bra val
Det går säkert att fixa men är så pass nöjd med bandet som sitter på nu att det nog får sitta kvar.Kan man inte ta bort stången?
Makes sense. Men då behöver jag inte sukta efter titansub för viktens skulle iafNej. Rotorn på det automatiska verket måste väga en del
Inte utan att ta sönder alltså... okej. Det är ett gigantiskt minus för due.Det går säkert att fixa men är så pass nöjd med bandet som sitter på nu att det nog får sitta kvar.
Nej, tittade på det nu och var bara att ta av den.Inte utan att ta sönder alltså... okej. Det är ett gigantiskt minus för due.
Stången?Nej, tittade på det nu och var bara att ta av den.
Jag förstod det som att stången kan tas bort.Stången?
Det går väl att byta ut spring bars på klockan?Originalet som följde med klockan och som sagt quick release så krånglar till det lite om man vill ha am-band.
Som nämnt. Jag hörde av mig till @Norrland då han utryckt intresse av att testa en 42mm och så hade han vägarna förbi Sthlm så vi gjorde ett litet lånbyte, 682 mot 61 i några veckorDetta har jag missat! I Stockholm?
Hiss. På den fungerar det bra.Taperat canvas på radiomir. Hiss eller diss?
Referens på lillen i mitten? Den va riktig fin!Häng med grabbarna!
904Referens på lillen i mitten? Den va riktig fin!
En Due alltså, har varit sugen på en riktigt länge nu. Dock skrämmer mig 3 atm täthet mig.
Funkar säkert att duscha medEn Due alltså, har varit sugen på en riktigt länge nu. Dock skrämmer mig 3 atm täthet mig.