• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Absolut, ETA finns det gott om där ute och till mycket högre pris så har inget dåligt att säga om det. Synd att man inte finisherat verket lite. OP X/XI tycker jag ser trevliga ut trots att det är eg. samma verk :)

Jag byggde faktiskt ihop en mod en gång i tiden med ett unitas verk när Paneraitankarna började väckas till liv. Tickade på alldeles utmärkt (men högt) :hilarious: Är Panerai verken lika högljuda?
Jag har gjort samma som du och kan berätta att de inte är lika högljudda. :)

En fråga, hur fungerar förlängda garantin? Behöver varje ny ägare registrera klockan på nytt eller ändrar man ägare i PamGuard? Eller gäller garanti bara första ägaren?

4F0BAE24-9786-4107-AC4B-AFB0183DD49F.jpeg

Hade i natt en detaljrik och utdragen dröm där det visade sig att jag köpt hela 4 stycken Panerai á 153.000 kr/st. De hade visserligen en komplikation man kunde klarat sig utan, men ändå ett fynd. Mäktiga oh stilrena. Jag var påfallande nöjd, fast funderade en hel del på hur jag skulle förklara för resten av familjen att jag köpt klockor för drygt en halv miljon.

Och denna tråd är enda stället jag kan skriva av mig på. Tack för att ni lyssnade 😅

Vad anser ni är ett rimligt pris för ett OEM Calf Cashmere 26mm? Monterat på min gamla 587 och använt under en vecka innan jag sålde den...

Vad anser ni är ett rimligt pris för ett OEM Calf Cashmere 26mm? Monterat på min gamla 587 och använt under en vecka innan jag sålde den...
Sånt där är så himla svårt. Om någon har letat efter just ett sådant så kan du säkert få typ 70-80% av listpris för det, men annars dalar de ofta riktigt hårt i värde (typ till 25-50%).

Sånt där är så himla svårt. Om någon har letat efter just ett sådant så kan du säkert få typ 70-80% av listpris för det, men annars dalar de ofta riktigt hårt i värde (typ till 25-50%).
Tusen tack för ett snabbt svar från en kunnig :) Minns inte exakt vad jag gav för det, men var fullpris ifrån Nymans...Får testa lägga ut det till salu, lär märka om priset är helt off! Trevlig helg @mårt

Om någon vänlig medlem tröttnat på sin 42/45mm Radiomir går jag i köptankar. Öppen för förslag och finns på PM efter att jag missade den 512 som såldes under semestern.

Njuter av era bilder tills vidare ⚡

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp