911 för första gången på ett gäng veckor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skelettboett??? Menar de glasbaksidan?Om denna går för 30.000+20%=36.000 så är det väl åtminstone ett bra pris?
Vara 1769503 - Kaplans Auktioner
Man skulle kunna skriva mycket om Kaplans, när jag lämnade in en klocka så insisterade killen på att det heter "Insektsnyckel" trots att jag påpekade felet. Sorry för OTSkelettboett??? Menar de glasbaksidan?
Ett canvas från oddfaceVad är det för band?
Go go go! She's a keeper (som är lite dyrare än de extra till Panerais gummi förvisso).Min fästmö sa "den där klockan är som gjord för dig".
Kanske är dags att gifta sig med henne nu?
Ofattbart att du inte gjort det redan!Min fästmö sa "den där klockan är som gjord för dig".
Kanske är dags att gifta sig med henne nu?
med klockan....Ofattbart att du inte gjort det redan!
Testa happyIngen som sitter på en kod hos Mays? eller har tips på någon bra återförsäljare av spännen i brons? Modell nättare, typ som Panerai standardspännen
Dam magneter behöver inte vara felNågon som har tips på lite billigare gummin i helt okej kvalité? Dvs inte silikonsladdriga dammagneter.
Dom funkar att bada med. Man får även lite mindre damm i hemmet om man bär klockan därDam magneter behöver inte vara fel
Vilken smakfull lösning på nya!Hello. Nu tänkte jag komma med lite info. Den nya länken ni vet, den kommer i två versioner som jag har nämnt tidigare, och nu vet jag de två stora skillnaderna.
Den "äldre", här nedan visar jag min som är lite dammig, har "Officine Panerai"-varianten av spänne och länkbitar byts genom att banka ut pins med verktyg (hammare).
Den "nyare" har OP-loggan som spänne, se bild nedan, och länkarna kan skruvas bort med 1,4mm mejsel. Mejsel följer dessutom med i det fallet, sägs det.
Har gjort, har ett om du är sugenNågon som använder dessa?
Just nu har jag bara gummiband till min 682:a, måste söka på hur det ser ut på gummi. Ser också ganska brett ut på högra sidan, som att det inte ska få plats i gummibanden men det borde det göra.Har gjort, har ett om du är sugen
Tänk på att om du vill skaffa ett endast kan använda band som är avsedda för deplymentclaspen. De måste vara tunnare än ett band vanligtvis är i änden med hål. Tyvärr har Panerai totalt misslyckats med designen så det är ett helvete att byta band, går ej heller att microjustera. Sålde in det bra va?Just nu har jag bara gummiband till min 682:a, måste söka på hur det ser ut på gummi. Ser också ganska brett ut på högra sidan, som att det inte ska få plats i gummibanden men det borde det göra.
Tack för erbjudandet, ska tänka på det! Fint forum detta är
Svårt att hitta brons, det mesta som annonseras som brons är mässing, men det finns en hel del att hitta på eBay som funkar ok ändå.Ingen som sitter på en kod hos Mays? eller har tips på någon bra återförsäljare av spännen i brons? Modell nättare, typ som Panerai standardspännen
Ja det var som jag befarade alltså. Synd! Haha kanske inte riktigt, men skönt med en förklaring till varför inte så många använder det.Tänk på att om du vill skaffa ett endast kan använda band som är avsedda för deplymentclaspen. De måste vara tunnare än ett band vanligtvis är i änden med hål. Tyvärr har Panerai totalt misslyckats med designen så det är ett helvete att byta band, går ej heller att microjustera. Sålde in det bra va?
Man vill ju inte få för många bud!Alltså vad är det med Kaplans och deras totala ovilja att snabbt tvätta av en klocka inför foton?
Detta är ju verkligen vidrigt.
Alltså vad är det med Kaplans och deras totala ovilja att snabbt tvätta av en klocka inför foton?
Detta är ju verkligen vidrigt.