Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aka Skin cheese"patina"
Har gjort, har ett om du är sugen
Någon som använder dessa?
Haha vafan har du köpt tillbaka den igen?Lite band byten innan skönhetssömnen.
Tredje gången gillt pratade han omHaha vafan har du köpt tillbaka den igen?
Haha vafan har du köpt tillbaka den igen?
Tredje gången ja, men jag har slutat säga gilltTredje gången gillt pratade han om
Och högst uppskattat verkligen! 587an är som gjord för din handled.Vad gör man inte för att @cjperry ska känna sig glad och lycklig? Vill han ha en 26k så ska han ju ha det, och då fick jag offra mig på 587
Jag älskar känslan att gå från 47mm Panerai till 29mm Cartier och vice versa. Så jävla rätt båda två liksomGjorde ett nytt hål i *flärp*bandet och tycker det sitter som handen i handsken nu. Gillar pam372an bara mer och mer. Kommer jag ens kunna bära min tank Louis på 33mm när den kommit tillbaka från service tänker jag.
Ja du har nog helt rätt, blir en annan upplevelse, lika uppskattad fast på ett annat sätt. Vill dock tro att 372an kan klämmas under en vit skjorta på mig någon dag där har ju Cartiern fördelen. Diskret fast man inte vill bara diskretJag älskar känslan att gå från 47mm Panerai till 29mm Cartier och vice versa. Så jävla rätt båda två liksom
Det var grymt å definitivt samma hav…
Ingen invite?!
Sen att jag åkte bort igår har inget med saken att göra, fortfarande fomo.
Detta har jag missat! I Stockholm?
Var dum nog att berätta att dom sålde billiga körsbär på Lidl. Frugan gav mig ett litet uppdrag att skaffa gratis körsbär.
Edit. Det blev 5 kilo
Där ligger Storsjön
Time för ett dopp?
Okej då...
Även jag!
Även jag!
Även jag!
Mästare på felciterade meddelandenÄlskar alla dina gamla citat som dök upp där också
Det är ju fontänen i Fatbursparken, där badar massor med människorOch i den där fontänen badade du med bulten eller?
Det är ju fontänen i Fatbursparken, där badar massor med människor
Testade på min 682 när jag hade den, men tyckte inte att det fungerade så bra när bandhornen går ner så pass mycket. Kan vara annorlunda på en annan modell och handled iofsÄr det någon som kör nato på sin Panna? Tänker mig att ett singlepass i canvas skulle kunna vara schysst.
Hittade faktiskt några bilder och tyckte att det såg rätt så bra ut Dock beror det säkert även på handledens form.Testade på min 682 när jag hade den, men tyckte inte att det fungerade så bra när bandhornen går ner så pass mycket. Kan vara annorlunda på en annan modell och handled iofs