• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Länge varit tveksam till Panerai, kanske för att dom är i min mening är lite annorlunda. Men blev med panna för några veckor sen, blev ingen instegsmodell kanske 😅 men mycket nöjd med min PAM 684

C131B4F2-5F3A-4E99-A8DA-E1DD63609657.jpeg

Jag och jag-själv har nu diskuterat klart och insett att det är en sub vi behöver. Antingen 42 eller 47. Är det någon som sitter och trycker på någon av följande, känner er fria att skicka ett PM så kan vi nog hitta på något :)
682 (ej glasbaksida)
1389 (ej blå text)
1305 (ej blå text)
692 (hade varit bäst!)
Jag behåller min tack. Ville bara meddela det. :) Lycka till.

Dock hetsar jag @mårt att han ska sälja sin 416, och det var nog vad han menade. Alla ska ha nya pannor är mitt motto!
Jag behåller min tack. Ville bara meddela det. :) Lycka till.
Total förvirring! Och jag tror jag lyckades med citeringarna

Du skulle ju sälja din 416 till @metamorfos och din 692 till mig. Tack så snällt att du är alla till lags

Ey jag ska inte ha en 416 :D Vill sälja av min 590 så jag kan köpa något annat :D

Trodde att @mårt skrev det tidigare! Sorry! Jaja du får köpa något annat ;)

Jag och jag-själv har nu diskuterat klart och insett att det är en sub vi behöver. Antingen 42 eller 47. Är det någon som sitter och trycker på någon av följande, känner er fria att skicka ett PM så kan vi nog hitta på något :)
682 (ej glasbaksida)
1389 (ej blå text)
1305 (ej blå text)
692 (hade varit bäst
En ren och skär prisfråga 😂😂😂
DBB41047-C9F0-4253-8BF5-0FFAA90E41F6.jpeg

Tillbaka
Topp