Jag förstår ditt tänk. 926 är bra.Har försökt övertyga frun att vi ska dela på en sån el en 926 men hon nappar inte på det skulle var perfekt klocka för henne och jag kan använd den när jag bär kostym en gång om året
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstår ditt tänk. 926 är bra.Har försökt övertyga frun att vi ska dela på en sån el en 926 men hon nappar inte på det skulle var perfekt klocka för henne och jag kan använd den när jag bär kostym en gång om året
Så sjukt bra! Stort grattis till denDå var det dags igen
Dom flesta söker sig uppåt i storlek och så även jag men nu har det vänt neråt igen, ända ner till 42mm, fick kraftig mersmak efter några veckor med @Videll s 682 tidigare under sommaren och efter lite funderande så landade jag i att jag bara var tvungen att testa en 1074… älskar brons och 42 kändes otroligt "varje dag överallt kompatibel" så det liksom kan ju bara inte bli fel
The flärp is strong with this one ser ut som en hajfena på bilden. Alldeles perfekt till subben
Med trälåda, men saknas CertHär har alla vi nördar en chans att förvärva en väldigt ovanlig Panerai, billigt jämfört med många andra modeller dessutom.
Paneristi Forum-TRAGUARDO AUTOLUMINOSO AL LUMINOR
Used on Patrol boats or motor torpedo boats as torpedo aiming device. This type of calculator was used for firing at moving targets, even at night thwww.tapatalk.com
Det är ju inhouse-verk iaf och det är ju viktigt.Här har alla vi nördar en chans att förvärva en väldigt ovanlig Panerai, billigt jämfört med många andra modeller dessutom.
Used on Patrol boats or motor torpedo boats as torpedo aiming device. This type of calculator was used for firing at moving targets, even at night thwww.tapatalk.com
Verkar vara svår att få in under skjortärmen.Här har alla vi nördar en chans att förvärva en väldigt ovanlig Panerai, billigt jämfört med många andra modeller dessutom.
Riktigt bra!
Ja men det är ingen dressare...Verkar vara svår att få in under skjortärmen.
Ja men det är ingen dressare...
Italien, vin, pizza, pasta, sol och brons… tror du överlever med de kläderna du packat ner till lillen@oddface har du ngt passande 22mm canvas som jag kan plocka upp när jag passerar imorgon fast kanske är nyttigt att genomleva en månad med ett gummi och ett canvas
Det som du har på sitter ju grymt bra. Det enda färdiga jag har är detta@oddface har du ngt passande 22mm canvas som jag kan plocka upp när jag passerar imorgon fast kanske är nyttigt att genomleva en månad med ett gummi och ett canvas
Någonstans i Sverige står en stackare och funderar över varför i helvete det är stora hål i hans tidigare så fina 70-talssoffa.Det som du har på sitter ju grymt bra. Det enda färdiga jag har är detta
(Men om du känner att abstinensen blir för stark hinner jag nog få ihop ett mer passande till imorgon )
Haha, det är faktiskt värre än så. Någon undrar varför det tar sån tid att blåsa upp luftmadrassen.Någonstans i Sverige står en stackare och funderar över varför i helvete det är stora hål i hans tidigare så fina 70-talssoffa.
Hiss!Hiss eller diss med det blå gummit?
HissHiss eller diss med det blå gummit?
HissHiss eller diss med det blå gummit?
GillarHiss eller diss med det blå gummit?
Hiss eller diss med det blå gummit?
Det är inte möjligt!Då får det sitta på ett par dagar. Upplevde det som att det blev blått i överflöd till en början.
Hiss från mig också!Då får det sitta på ett par dagar. Upplevde det som att det blev blått i överflöd till en början.
Perfecto!Hiss eller diss med det blå gummit?