Och där försvann sugetRiktigt ball!
Jason Statham håller med
Kunde det inte ha varit Clintan, Bruce Wayne eller Dr Phil som var affischnamnet istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och där försvann sugetRiktigt ball!
Jason Statham håller med
Och där försvann suget
Kunde det inte ha varit Clintan, Bruce Wayne eller Dr Phil som var affischnamnet istället.
Provade den i somras, cool på ett sätt, men kändes också lite som en leksaksklocka - särskilt när 1305 och 1389 låg bredvid. Bättre att fokusera på din tillkommande 372:aOch där försvann suget
Hade de inte varit bättre men en panna kaffePå någon herrgård någonstans kring Smögen tror jag
Edit: hittade vad jag letade efter.
Det är sällan jag erbjuds den servicenHade de inte varit bättre men en panna kaffe
Har länge haft ett sjukt sug efter en Carbotech men jag stillade det suget med denna istället.Fasiken, detta var ju inte planen.
Den har verkligen inget som jag söker i min nästa panna och är ju fullständigt ologisk att äga.
Men med det sagt…..har vi någon input kring 1616?
Hur länge är den kul att ha?
Har länge haft ett sjukt sug efter en Carbotech men jag stillade det suget med denna istället.
Stort grattis! Vilket härligt avslut på veckan!Jaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89
Är det ZoZoo’s gamla?Jaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89
Stämmer, Zozoos gamla. Sitter och testar igenom banden som hängde med, just nu ett grönt kinaband. Kan nog bli ett riktigt vad det liderÄr det ZoZoo’s gamla?
Edit: glömde ett obligatorisk Grattis”
Nice, stort grattis!Jaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89
Det är jobbigt när man hittat något man vill ha. Jag är inne på panna #7 nu men är fortfarande inte nöjdIbland undrar jag hur jag tänker när jag får flipparsjukan och blir övertygad om att gräset är grönare på andra sidan. Kanske bara borde nöja mig istället
Mobilbilder då jag inte har med mig kameran idag
Grattis!Jaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89
Vad är det du inte får att stämma ?Det är jobbigt när man hittat något man vill ha. Jag är inne på panna #7 nu men är fortfarande inte nöjd
Stort grattis!Jaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89
Vet inte om det gör någon skillnad. Jag har svårt att hitta en bättre panna än 372 men det är klart att den inte har allt jag skulle vilja ha vid varje givet tillfälle. Ibland vill man ändå ha datum, eller sekundvisare eller automatiskt urverk när man glömt vrida upp klockan i tid för 5:e gången i rad osv.Det är jobbigt när man hittat något man vill ha. Jag är inne på panna #7 nu men är fortfarande inte nöjd
Du är ju så härligt urspårad när det gäller denna hobby. Kan bara gratulera!Då var det dags igen
Dom flesta söker sig uppåt i storlek och så även jag men nu har det vänt neråt igen, ända ner till 42mm, fick kraftig mersmak efter några veckor med @Videll s 682 tidigare under sommaren och efter lite funderande så landade jag i att jag bara var tvungen att testa en 1074… älskar brons och 42 kändes otroligt "varje dag överallt kompatibel" så det liksom kan ju bara inte bli fel
Grattis!!Jaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89
390 är bra, riktigt bra.
390 har varit med under helgens märkliga väder 🌧
Innerst inne vill jag egentligen ha en pre vendome Panna. Det är där jag känner att själen finns. Men 26k är helt klart extremt näraVad är det du inte får att stämma ?
Ja det är konstigt det där. Alla pannor jag haft hittills har varit exakt det jag trott jag velat ha för stunden. Men det känns lite svårt ibland att ha något som är värt så pass mycket pengar utan att jag har någon direkt anledning till att äga det.Vet inte om det gör någon skillnad. Jag har svårt att hitta en bättre panna än 372 men det är klart att den inte har allt jag skulle vilja ha vid varje givet tillfälle. Ibland vill man ändå ha datum, eller sekundvisare eller automatiskt urverk när man glömt vrida upp klockan i tid för 5:e gången i rad osv.
För mig är det nog sökandet efter den där känslan som infann sig när jag fått hem den här 372:an och som jag fortfarande kan få när jag tar på den efter några dagar med annat på armen.
Fast med en annan klocka då.. det är nån slags serienonogami det handlar om, eller ett hål själen som man försöker fylla. Klockor läker alla sår?
Bmg låter det som i mina öronVet inte om det gör någon skillnad. Jag har svårt att hitta en bättre panna än 372 men det är klart att den inte har allt jag skulle vilja ha vid varje givet tillfälle. Ibland vill man ändå ha datum, eller sekundvisare eller automatiskt urverk när man glömt vrida upp klockan i tid för 5:e gången i rad osv.
För mig är det nog sökandet efter den där känslan som infann sig när jag fått hem den här 372:an och som jag fortfarande kan få när jag tar på den efter några dagar med annat på armen.
Fast med en annan klocka då.. det är nån slags serienonogami det handlar om, eller ett hål själen som man försöker fylla. Klockor läker alla sår?
Grattis!!Stämmer, Zozoos gamla. Sitter och testar igenom banden som hängde med, just nu ett grönt kinaband. Kan nog bli ett riktigt vad det lider
Och tack naturligtvis
GrattisJaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89
Snyggt stort grattis!Jaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89