Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! GrattisHelgen räddad 973:an kom fram i tid . Tack Krons ur för den smidiga affären . Så några snabba bilder givetvis med @oddface läder band. Nu blir det snart dax för fler beställningar.
Grattis till en riktigt härlig helgHelgen räddad 973:an kom fram i tid . Tack Krons ur för den smidiga affären . Så några snabba bilder givetvis med @oddface läder band. Nu blir det snart dax för fler beställningar.
Det var inte kattpiss!Helgen räddad 973:an kom fram i tid . Tack Krons ur för den smidiga affären . Så några snabba bilder givetvis med @oddface läder band. Nu blir det snart dax för fler beställningar.
Kul! Grattis!Helgen räddad 973:an kom fram i tid . Tack Krons ur för den smidiga affären . Så några snabba bilder givetvis med @oddface läder band. Nu blir det snart dax för fler beställningar.
Grattis!Helgen räddad 973:an kom fram i tid . Tack Krons ur för den smidiga affären . Så några snabba bilder givetvis med @oddface läder band. Nu blir det snart dax för fler beställningar.
Helgen räddad 973:an kom fram i tid . Tack Krons ur för den smidiga affären . Så några snabba bilder givetvis med @oddface läder band. Nu blir det snart dax för fler beställningar.
Håller med, får se vad för Panna det blir som nästa. Kanske man skulle prova en 47mm så är man komplettFina grejer J.
Det är onekligen svårare med annat när man fått på en Panerai
TackarGrattis!
Blev så sugen då jag har sett alla din fina bilder som du har lagt uppDet var inte kattpiss!
grattis!
TackarGrattis!
TackarKul! Grattis!
TackarGrattis till en riktigt härlig helg
TackarSnyggt! Grattis
TackarHelt klart min favorit sub. Väldigt fin! Grattis
TackarStort grattis, trevlig helg!
Håller med, får se vad för Panna det blir som nästa. Kanske man skulle prova en 47mm så är man komplett
Riktigt bra!Trevlig fredag!
Stort grattis!!Helgen räddad 973:an kom fram i tid . Tack Krons ur för den smidiga affären . Så några snabba bilder givetvis med @oddface läder band. Nu blir det snart dax för fler beställningar.
TackarStort grattis!!
Wow!Den här hade jag missat helt. Någon som har mer info? 30ex, P2002/10, 8 dagars, blå sandwichtavla, 44mm, 15mm hög., roseguld från 2015. Kallas tydligen Pijnenburg. Jag blir alldeles till mig!
PAM00623
Wow!
Dags att lägga ut en njure på Blocket.
Grymt, stort grattis!!Helgen räddad 973:an kom fram i tid . Tack Krons ur för den smidiga affären . Så några snabba bilder givetvis med @oddface läder band. Nu blir det snart dax för fler beställningar.
Ibland får man vara med!
TackarGrymt, stort grattis!!