Gratulerar, bra avslutJaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar, bra avslutJaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89
Grattis! Titan är grejer detJaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89
Härligt!!Jaha ja, då avslutar man veckan med att bli stolt ägare till en Panerai igen då
PAM89
Kul!Slutgrubblat för min del!!
Enligt säkra källor skruvas och snickras en styck pam 753 ihop i detta nu bland bergen i Schweiz. Leverans beräknad i slutet av oktober. Den som väntar på nått gott..
Det är ju jättesnart! Alltid trevligt att ha något att se fram emot, grattis i förskott! Bra valSlutgrubblat för min del!!
Enligt säkra källor skruvas och snickras en styck pam 753 ihop i detta nu bland bergen i Schweiz. Leverans beräknad i slutet av oktober. Den som väntar på nått gott..
Tack så mycket. Känns riktigt bra!Det är ju jättesnart! Alltid trevligt att ha något att se fram emot, grattis i förskott! Bra val
Quick strap change system med knapparna tycker jag är awesome, dock är det så att om det går sönder så får man byta mycket.Vilket Panerai springbar system föredrar ni? Jag hade de vanliga pinsen på min första, skruvar på min andra och snart får man vara med här igen med en ny klocka som har ”quick release” systemet om det nu heter så?
Kul med lite mer (för mig i alla fall) ovanliga modeller, dela gärna fler bilder!Bidrar med min PAM00126 power reserve på brunt läderarmband.
Jag har köpt några armbands alternativ på "D Group Europe" via chrono24 som jag vart nöjd med.
Tack!Quick strap change system med knapparna tycker jag är awesome, dock är det så att om det går sönder så får man byta mycket.
På plats nummer två kommer skruvar. Stabilt och enkelt.
Helt otippat kommer wirelugs-skruvarna på plats 3 före vanliga springbars för de sistnämnda känns osäkrare.
På sista plats om jag inte glömt något kommer quick release (på en del Due) för att systemet låser en till OEM, och då tappar man helt poängen med Panerai (jo jag vet att man kan ta bort och köra spring bars, men vafan...).
Väldigt ovanligt, tror jag. Men det har hänt en forummedlem, så det känns nära.Tack!
Jo jag läste också om någon som lyckats få knappen att fastna och det verkade inte som någon rolig historia men hur pass vanligt är det? Känns som det borde vara ett produktionsfel då och något garantin borde täcka kan man tycka.
Aj då, det lät inte bra.Väldigt ovanligt, tror jag. Men det har hänt en forummedlem, så det känns nära.
https://klocksnack.se/threads/den-allmänna-paneraitråden-🇮🇹🇨🇭.31714/page-675#post-2095902Aj då, det lät inte bra.
Vet du hur det sluta?
Välkommen tillbaks! Vad blir det för klocka denna gången?Vilket Panerai springbar system föredrar ni? Jag hade de vanliga pinsen på min första, skruvar på min andra och snart får man vara med här igen med en ny klocka som har ”quick release” systemet om det nu heter så?
Tack @FredgustaVälkommen tillbaks! Vad blir det för klocka denna gången?
"oss" ?Tack @Fredgusta
Saknaden blev för stor, det är något speciellt med Panerai som gör att man dras tillbaka om man en gång varit nere i träsket. Tredje gången gillt så blev det med sandwich tavla som var det jag fasta för med Panerai först men aldrig ägt. Den bör dyka upp i början på nästa vecka så jag uppdaterar dig med bilder
Självklart postar jag i denna fenomenala tråd och uppdaterar samtliga"oss" ?
Du kan få köpa en 424 om du villJag äger ingen panerai längre...