Jag äger ingen panerai längre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstår dig! Fick också bli ett sandwich-tavla för mig efter 510anTack @Fredgusta
Saknaden blev för stor, det är något speciellt med Panerai som gör att man dras tillbaka om man en gång varit nere i träsket. Tredje gången gillt så blev det med sandwich tavla som var det jag fasta för med Panerai först men aldrig ägt. Den bör dyka upp i början på nästa vecka så jag uppdaterar dig med bilder
Ja jag såg det. Det var inte länge 510an fick stannaJag förstår dig! Fick också bli ett sandwich-tavla för mig efter 510an
Varför?Jag äger ingen panerai längre...
Jag vet inte, känner mig inte färdig med märket men vet inte riktigt vad nästa klocka ska vara.Varför?
Jag såg den här på Internet. Någon som har en åsikt?
351 är det. Den är inte tunn, det ser du på hornen.Ball! Men hade nog inte flugit i Sverige vad är för ref? Ser ut som en 312 med guldvisare? Fast tunn som en av de nya
Aldrig förstått tjusningen med alla klocktillverkares behov av samarbeten med biltillverkare och båttävlingar.En annan diskussionsfråga som poppade upp. Ni har kanske sett att det outas en Panerai experience den 22 september. Det ryktas hårt om att det är något tillsammans med Brabus. Det dök upp lite "bevis" på det på facebook, och en kommentar som jag tycker är rakt på. Jag är inte så glad över det här.
Jo, särskilt om det är fossildrivna bilar och båtar.Aldrig förstått tjusningen med alla klocktillverkares behov av samarbeten med biltillverkare och båttävlingar.
Jag fattar draghjälpen i marknadsföringen men är det inte ett ganska trött koncept?
Ursäkta, missade detta inlägg.Bmg låter det som i mina öron
Tycker den ser ut att sitta braJahapp. -7kg och handleden har krympt till 17cm. Men än så länge är handleddsbredden ok. Jag måste kanske börja överväga 44mm pannor nu
Det känns som en "lätt väg att gå" marknadsföringsmässigt. Lite synd att inte Panerai låts bli "militärnördarnas" klocka och måste kränga säljsiffror till Richmond.Aldrig förstått tjusningen med alla klocktillverkares behov av samarbeten med biltillverkare och båttävlingar.
Jag fattar draghjälpen i marknadsföringen men är det inte ett ganska trött koncept?
Då är det nog så, fan vad sköntJag blir inte klok på detta. Här skiljer sig inte färgen åt
Den är fin. Köp!Jag blir inte klok på detta. Här skiljer sig inte färgen åt
Det skulle vara om jag sålde 682:an men det kommer bara ske till förmån för en 372.Den är fin. Köp!
Tack! Radiomir bärs ju dock mindre än Luminor. Men än så länge blir det inget galet flippande pga storlekTycker den ser ut att sitta bra
Härligt, gratulerar!Helgen räddad 973:an kom fram i tid . Tack Krons ur för den smidiga affären . Så några snabba bilder givetvis med @oddface läder band. Nu blir det snart dax för fler beställningar.
TackarHärligt, gratulerar!
Stort grattis, trevlig helg!Helgen räddad 973:an kom fram i tid . Tack Krons ur för den smidiga affären . Så några snabba bilder givetvis med @oddface läder band. Nu blir det snart dax för fler beställningar.