För ngn månad sedan, smugit in den![]()
Din buse...t-dial gånger 2 nu alltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För ngn månad sedan, smugit in den![]()
Så blev detDin buse...t-dial gånger 2 nu alltså
Inte så extremt dumt. Funkar ju riktigt bra till titanet!![]()
![]()
![]()
Nytt hemkommet Velcro från GGB. Passar båda klockorna. Riktigt nöjd.
![]()
![]()
![]()
Nytt hemkommet Velcro från GGB. Passar båda klockorna. Riktigt nöjd.
Det är inte nato. Det sitter som ett vanligt band förutom att man drar åt det med velcro.nato på sub är stenhårt
Finns det något annat bra ställe än ggb att köpa från?Det är inte nato. Det sitter som ett vanligt band förutom att man drar åt det med velcro.
Strapcode har väl en del också.Finns det något annat bra ställe än ggb att köpa från?
Strapcode har väl en del också.
Blev knas i citeringendet var inte jag som skrev det![]()
Den blå suben är riktigt grym!Gjorde misstaget att besöka Krons förra helgen.. ha begäret är enormt nu..![]()
![]()
![]()
Måste du ställa så svåra frågorDen blå suben är riktigt grym!
Är den första en 1086?
Måste du ställa så svåra frågor.. för mig är det bara Panerai. Är en noob på Panerai. Den blåa på gummi hade jag gärna haft i min samling.
Egentligen spelar det inte så stor roll för jag tycker alla modeller är snygga. Låter budgeten bestämma när det väl är dags. Lutar iaf mot en Luminor 44-47mm.gummit kommer bara i 26mm så det är en storpanna på 47mm du behöver klippa då
det är fö en bmg - 692![]()
Måste vara en 1086a, ja. Riktigt shysst som instegDen blå suben är riktigt grym!
Är den första en 1086?
Är den första en 1086?
Måste vara en 1086a, ja. Riktigt shysst som insteg
Ah, den lilla detaljen med subdails
YesAh, den lilla detaljen med subdails![]()
Nu är ju jag riktigt nöjd med min 390. Men vafan, det är ju ändå jul och allt snart!Två stycker 47mm grisar (127 & 671) blev en för mycket. Slängt ut bronzon till salu om någon skulle vara intresserad av ett byte eller liknandehttps://klocksnack.se/threads/panerai-pam-671-bronzo.157828/
Grattis! Gissade att du skulle hugga på den när jag såg annonsen här om dagen
Svårt att hålla sig när man ändå väntat på att någon skulle dyka uppGrattis! Gissade att du skulle hugga på den när jag såg annonsen här om dagenden var ju trots allt på din hemmabana
![]()
Perfekt tillfälle, se er ut att vara bra skick på den också.Svårt att hålla sig när man ändå väntat på att någon skulle dyka upp![]()
Vänta nu? Fanns den till salu här på forumet?