Nix. Den låg på Blocket. Men säljaren köpte den här på forumet för ett år sedan.Vänta nu? Fanns den till salu här på forumet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nix. Den låg på Blocket. Men säljaren köpte den här på forumet för ett år sedan.Vänta nu? Fanns den till salu här på forumet?
Ah! Då är jag med. Stort grattis till denNix. Den låg på Blocket. Men säljaren köpte den här på forumet för ett år sedan.
Ja, det är absolut bra skick. Vill man vara nitisk kan man ju dra en scotch brite kring kring betzeln men jag tänker nog låta den ha kvar sina ”ärr”.Perfekt tillfälle, se er ut att vara bra skick på den också.
Det finns gott om Panerai-varianter hos både Krons och Nymans i Stockholm. Gå och prova.Känner att jag kanske borde testa något nytt kul!
Tillgångar på dessa klockor hos ADn ? Hur bärs dem storleksmässigt med en Rolex sub ? 42mm möjligtvis ?
Tack för svar!Det finns gott om Panerai-varianter hos både Krons och Nymans i Stockholm. Gå och prova.
Eftersom boetten är mer fyrkantig så känns de större. En del modeller, framförallt 44mm s.k. bettarini, bärs dock väldigt tight mot handleden så på en del så känns den mer lättburen (fast ser och ska se större ut).
Men gå och prova. Det är svårt att jämföra äpplen och dadlar i text.
![]()
Och om du tycker det känns lite läskigt med storleken, så gissar vi att det vilken dag som helst trillar in tre nya modeller som är 40mm (Panerai Luminor Marina Quaranta) ...Tack för svar!![]()
Tror jag hittar något magisktOch om du tycker det känns lite läskigt med storleken, så gissar vi att det vilken dag som helst trillar in tre nya modeller som är 40mm (Panerai Luminor Marina Quaranta) ...
Lycka till!
Jag har fan drömt om det där bandet...Nu är ju jag riktigt nöjd med min 390. Men vafan, det är ju ändå jul och allt snart!
Jag ställer upp på ett jämnt byte. Ta i beaktande att du får med ett one of a kind ovärderligt julstrap också![]()
PAM 960 - 42mmTror jag hittar något magiskt
![]()
Är det samma ???PAM 960 - 42mm
eller storebror PAM 1616 - 47mm
![]()
Yes.Är det samma ???![]()
Förståeligt. Absolut, håll inte igen på vinet. Det är ju ändå lördag! Unna dig en whiskey eller två också. Och varför inte någon god grogg på det? Jag är bara ett pm bortJag har fan drömt om det där bandet...det är helt klart lockande! Låt mig ta ett par glas vin nu på kvällskvisten så ser vi vad som händer
![]()
Det står 960, i lite mer grått där, som du kanske ser.Är det samma ???![]()
Jag får ont i magen av priserna på de där pannorna ...Edit: och de finns för en billigare peng utanför landets gränser.
Ja, det är förbaskat mycket kosing. Synd att de är så förbannat fina.Jag får ont i magen av priserna på de där pannorna ...Kunde de inte hålla sig ungefär 100k billigare liksom ...
Grattis!!! - men lite svårt att hänga i svängarna här. Vilken ref är detta?
176:an!Grattis!!! - men lite svårt att hänga i svängarna här. Vilken ref är detta?
Aha! Titanfestival! Snyggt, den skulle man allt vilja klämma på lite vid tilllfälle…176:an!
Fasiken vad bra!!
00960 menar du? Men man kanske enbart nämner dem 3 sista när man pratar om panerai ?Ursäkta mitt okunnadeDet står 960, i lite mer grått där, som du kanske ser.
Något högt kanske för en klocka man aldrig testat, iallafall listJag får ont i magen av priserna på de där pannorna ...Kunde de inte hålla sig ungefär 100k billigare liksom ...
00960 menar du? Men man kanske enbart nämner dem 3 sista när man pratar om panerai ?Ursäkta mitt okunnade![]()
Snyggt! Hoppas den känns bra
Snyggt fångat, stort grattis!
Nymans har en Pre-owned inne om du vill klämma på den.Tror jag hittar något magiskt
![]()
Den är heltoppen!Snyggt! Hoppas den känns bra![]()
Tror jag hittar något magiskt
![]()
Tack för den info! Har en bit till Stockholm men får ringa dem imornNymans har en Pre-owned inne om du vill klämma på den.![]()
Nu snackar vi!Du hittar en som i princip är ny här och så har du sparat dryga 40’.
![]()
Panerai Submersible Carbotech säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 180 816 SEK
Panerai Submersible Annons: 180 816 SEK Panerai Submersible Carbotech, Referensnummer PAM 00960; Kol; Automatisk; Skick Nyskick & oanvänd; År 2023; Klocka med originachrono24.app