• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kallt…
CA5E8DCC-A7E5-4F1B-8F6B-1F10DB158FB4.jpeg
Coolt.

Jag såg en diskussion nånstans, hittar inte var nu, om att det är samma bandfästningstyp på Quaranta-modellerna som på Due. Någon som har koll på om det stämmer?

Inlägg nr 683! Vad passar då inte bättre än att hylla denna klocka samt Paneristis. Nu har jag haft denna I ca 1 1/2 år och är fortfarande lika nöjd som när jag köpte den. Jag har alltid som många varit skeptisk till Panerai innan jag testade denna för första gången. Man har ju tyckt att de varit fina men stooora. Men det ändrades snabbt när man fick prova en och då ramlade polletten ner. Sedan måste jag även hylla Paneristis och forumen inte bara här men överallt, för värderingarna som råder, var hjälpsam, trevlig, hyllar hellre än dissar osv. Jo jag har hamnat rätt...Nästa Panna är under planering....lutar mest mot en 1086....jo jag måste nog ha en "riktig" Panna också. 😀
20211222_095301.jpg

Tillbaka
Topp