Coolt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt.
Klassisk ten-past-ten bild i skidbacken
Låg precis som en skorpion i backen efter ett hopp.Klassisk ten-past-ten bild i skidbackensjukt avis trots kylan är jag
Dom har i vart fall Quick release system så jag antar att det är sammaJag såg en diskussion nånstans, hittar inte var nu, om att det är samma bandfästningstyp på Quaranta-modellerna som på Due. Någon som har koll på om det stämmer?
Den fasta stången och knäppning i bandet?Dom har i vart fall Quick release system så jag antar att det är samma
Tacx?![]()
En av många bra anledningar att ha destro.
Japp, även Quick release på spännet.Den fasta stången och knäppning i bandet?
Elite
Så det säger du, ja. Och bilen går bra? God Jul förresten till dig och de dina.
Kan bara instämma!
Riktigt bra, jag hade den men bytte till 61:an istället för jag gillar glaset bättre på dom äldre, men kan sakna verket ibland.Har fått ett onormalt sug efter en 564.
Brun tavla, titan, p5000-verket och painted (finns även serier med smörgås)
![]()
Någon här som klämt på den?
Så det säger du, ja. Och bilen går bra? God Jul förresten till dig och de dina.
Kan bara instämma!
Ni är för goa haha! Skämdes för mycket med min fråga vars svar var bara en googling bort.Jag med
![]()
Kul att höra!Riktigt bra, jag hade den men bytte till 61:an istället för jag gillar glaset bättre på dom äldre, men kan sakna verket ibland.
Vill minnas att jag bytte in min 564 hos Im Vintage i Gtb, men sen tar spåret slutKul att höra!
Då får man väl börja växla upp jakten![]()
Vill minnas att jag bytte in min 564 hos Im Vintage i Gtb, men sen tar spåret slut![]()
Hade missat att du äntligen fick tag på en 372a. Måste kännas gött, welcome to the team!
Absolut! Inte mycket kvar av lädret, men jag paxar en bit åt digFasiken vad snyggt!! @oddface väldigt grymt! Går det gör en sånt svart band till min 372a?![]()
Ja riktigt snyggt! Och precis som du säger, känns lite som gummi. Längtar tills klockan kommer tillbaka så jag kan få testa detDet svarta stutsbenet är grymt! Jag har ett från @oddface och det är lite gummikänsla över det.
Sug på den här så länge, numera din klocka men mitt bandJa riktigt snyggt! Och precis som du säger, känns lite som gummi. Längtar tills klockan kommer tillbaka så jag kan få testa det![]()