Det var bara i mitt huvud.Jo jo, förstår dock inte vart jag skrivit att han gått bort ung![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var bara i mitt huvud.Jo jo, förstår dock inte vart jag skrivit att han gått bort ung![]()
Tycker det känns bekant på något vis.
Kan hända att det inspirerade liteTycker det känns bekant på något vis.![]()
Mycket snyggt! Tyvärr så kan jag inte ta på mig någon cred för mitt band, det skötte @oddface helt själv. Blev docksugen så jag skall nog byta till det bandet snarast. Om inte annat för att fira att jag blev farfar för 30 minuter sedan.Kan hända att det inspirerade lite![]()
Läste du också perezcope-artikeln igårRIP Monty Shadow
Utan honom hade Panerai förmodligen inte gjort den resan de gjort sen 90-talet.
![]()
![]()
Nä, men läst de förutLäste du också perezcope-artikeln igår![]()
Wow, grattis!Mycket snyggt! Tyvärr så kan jag inte ta på mig någon cred för mitt band, det skötte @oddface helt själv. Blev docksugen så jag skall nog byta till det bandet snarast. Om inte annat för att fira att jag blev farfar för 30 minuter sedan.
Grattis gubben!!Mycket snyggt! Tyvärr så kan jag inte ta på mig någon cred för mitt band, det skötte @oddface helt själv. Blev docksugen så jag skall nog byta till det bandet snarast. Om inte annat för att fira att jag blev farfar för 30 minuter sedan.
Wow! Grattis! Bra avslut på åretMycket snyggt! Tyvärr så kan jag inte ta på mig någon cred för mitt band, det skötte @oddface helt själv. Blev docksugen så jag skall nog byta till det bandet snarast. Om inte annat för att fira att jag blev farfar för 30 minuter sedan.
Ja jag vet inte hur han gjort, men sjukt bra blev det.ooh finns svart nu. Bra att veta
Mycket snyggt! Tyvärr så kan jag inte ta på mig någon cred för mitt band, det skötte @oddface helt själv. Blev docksugen så jag skall nog byta till det bandet snarast. Om inte annat för att fira att jag blev farfar för 30 minuter sedan.
Wow, grattis!Och alla hälsar
![]()
Grattis gubben!!
Wow! Grattis! Bra avslut på året![]()
Allt bra! Är ju redan morfar till 3 pojkar men den här gången blev jag farfar till en flicka.Det där måste vara en fantastisk känsla.
stort grattis och hoppas alla mår bra!
Gratulerar!Mycket snyggt! Tyvärr så kan jag inte ta på mig någon cred för mitt band, det skötte @oddface helt själv. Blev docksugen så jag skall nog byta till det bandet snarast. Om inte annat för att fira att jag blev farfar för 30 minuter sedan.
Sprit, eld och oljaJa jag vet inte hur han gjort, men sjukt bra blev det.
Grattis, bra jobbatMycket snyggt! Tyvärr så kan jag inte ta på mig någon cred för mitt band, det skötte @oddface helt själv. Blev docksugen så jag skall nog byta till det bandet snarast. Om inte annat för att fira att jag blev farfar för 30 minuter sedan.
PAM 673, en jävligt trevlig klocka men storleken sätter lite griller i huvudet på mig dock… men för övrigt så tickar den alla boxar.
![]()
![]()
![]()
Tycker att den sitter som en keps!PAM 673, en jävligt trevlig klocka men storleken sätter lite griller i huvudet på mig dock… men för övrigt så tickar den alla boxar.
![]()
![]()
![]()
Keeper!PAM 673, en jävligt trevlig klocka men storleken sätter lite griller i huvudet på mig dock… men för övrigt så tickar den alla boxar.
![]()
![]()
![]()
Det blir rörigt när man växlar mellan storlekar hela tiden, sitter den på en dag så känns det bra… #labilStorleken sätter griller i huvudet på dig med din handled? Tjena
As usual... men om jag ska vara allvarlig, om inte den här stannar så blir det nog ingen mer Luminor i 47 för mig. Den ska få mer tid definitivt iaf.Keeper!
Grattis till det (en annan slags nedkomst än de vi normalt firar härMycket snyggt! Tyvärr så kan jag inte ta på mig någon cred för mitt band, det skötte @oddface helt själv. Blev docksugen så jag skall nog byta till det bandet snarast. Om inte annat för att fira att jag blev farfar för 30 minuter sedan.
Du har sett första inlägget i denna tråd?Hallå!
Vart kan man hitta schyssta läderband som är rimligt prissatta i 22mm luggstorlek?
Jag är öppen för allt möjligt, tack för tipset. Jag missade första inlägget heltDu har sett första inlägget i denna tråd?
Det är iofs custom-band, du kanske vill ha färdiggjorda typ från Hirsch? Har sämre med idéer för det, de brukar inte vara lika välgjordaDen helt rimligt nördiga Panerai-fokuserade bandrecensionstråden
Här samlar vi recensioner av specifika band. Var så hjälpsamma som möjligt och skriv utförligt samt posta finfina bilder. :) Posta gärna även missnöjen, för det hjälper verkligen oss andra. Men håll gärna konversationer i Den allmänna Paneraitråden. Förslag på innehåll är... Namn Tillverkare...klocksnack.se
![]()