Fredgusta
Silver
Mailar dig om det under dagen och läger gärna en order.Absolut! Inte mycket kvar av lädret, men jag paxar en bit åt dig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mailar dig om det under dagen och läger gärna en order.Absolut! Inte mycket kvar av lädret, men jag paxar en bit åt dig![]()
Shit va snyggt det är! Har du testat det på 673an?Sug på den här så länge, numera din klocka men mitt band
Riktigt bra kombo imo.![]()
Stark flärp!Har nyss tomtat för grannens barn, firar med lite sköna toner i horisontalläge.
![]()
JultomtFem?Tänkte att jag skulle maxa den
![]()
Haha, jag får det också till ett J. Men jag tror att det är I5, Andra livgrenadjärregementet.JultomtFem?
Snacka om att strö salt i såretSug på den här så länge, numera din klocka men mitt band
Riktigt bra kombo imo.![]()
I 5. Jämtlands fältjägarkårTänkte att jag skulle maxa den
![]()
Fast 1912 hette det väl inte såI 5. Jämtlands fältjägarkår
Fet!
Jag läste först bara 1912 och tänkte att den referensen finns inte.Fast 1912 hette det väl inte såoch tack
Edit, inser att jag börjar låta som en militärhistorienörd. Jag kan egentligen inte ett skit mer än det jag googlar mig till när jag blir nyfiken på lädret jag jobbar med för stunden![]()
Haha, vi har alla våra sjukdomarJag läste först bara 1912 och tänkte att den referensen finns inte.
Det snackades tidigare i tråden att man bör ha minst fem pannor för en komplett samlingFan! Blev en panna till.
VentiVenti
![]()
Inga dåliga pjäser du plockat in senaste dagarnaFan! Blev en panna till.
VentiVenti
![]()
Inga dåliga pjäser du plockat in senaste dagarnaVilken känns bäst hittils?
Fan! Blev en panna till.
VentiVenti
![]()
Härligt Hook!Fan! Blev en panna till.
VentiVenti
![]()
![]()
Den här som jag hittade på Facebook var kreativt fin.
Den där du med ett julstrap till![]()
Den här som jag hittade på Facebook var kreativt fin.