• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag har bytt band och har inte många att välja på.
Men vilka band kommer ni att använda under jul? Jag är ute i tid 😇

20211218_161033.jpg

Hej
Jag blev nyligen med Panerai (Pam682) Älskar klockan men vart köper jag fler originalband i gummi online? Panerai.com levererar ju inte till Sverige av någon anledning…

Hej
Jag blev nyligen med Panerai (Pam682) Älskar klockan men vart köper jag fler originalband i gummi online? Panerai.com levererar ju inte till Sverige av någon anledning…
Tror det funkar bra om du mailar/ringer krons och ber de skicka det du vill ha?! Om du har alldeles för långt till huvudstaden vill säga. Alltid kul att kolla irl samt att nyanser osv kan skilja något mellan bilder på webben och hur de ser ut i verkliga livet.

Tror det funkar bra om du mailar/ringer krons och ber de skicka det du vill ha?! Om du har alldeles för långt till huvudstaden vill säga. Alltid kul att kolla irl samt att nyanser osv kan skilja något mellan bilder på webben och hur de ser ut i verkliga livet.
Tack!
Misstänkte dock det, Jag har 50 mil enkel väg till Stockhult men jag får undersöka deras möjligheter att skicka.

Tillbaka
Topp