• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stort grattis @MaziK
Allt blir roligare med bild, så jag trotsar kylan i morgonrocken för din skull 🙂
IMG_20211225_123243-01.jpeg
Tack!
Stort grattis till att du lämnar tonåren @MaziK!
:D 🙏
Tackar

Fan @hook kan man inte som panerista få en annan titel än något från ett päron till farsa? Hade inte sagt nej till base is ace efter alla gånger man kommit med det tipset till panerai-nykomlingar, eller förespråkare till flärp-livet.

jag är halvseriös med detta, mest inte. Men ändå!

Fan @hook kan man inte som panerista få en annan titel än något från ett päron till farsa? Hade inte sagt nej till base is ace efter alla gånger man kommit med det tipset till panerai-nykomlingar, eller förespråkare till flärp-livet.

jag är halvseriös med detta, mest inte. Men ändå!

vore ju lite kul.

kanske skulle göra en Paneristi titel man kan lägga till.
Enklast att aktivera det för de som vill är att låta det kosta typ 10€ för ett år så läggs titeln automatiskt till i ett år & man bidrar till driften.

Manuell hantering är omständigt för admins.

Skulle de funka?

vore ju lite kul.

Enklast att aktivera det för de som vill är att låta det kosta typ 10€ för ett år så läggs titeln automatiskt till i ett år & man bidrar till driften.

Skulle de funka?

jag betalar för premium redan just för att kunna hjälpa till att hålla detta forum man tillbringar allt för mycket tid på flytande. Kastar gärna in lite mer för en fancy titel, speciellt om man får stolt titulera sig som paneristi.

kort sagt - vrålpå

jag betalar för premium redan just för att kunna hjälpa till att hålla detta forum man tillbringar allt för mycket tid på flytande. Kastar gärna in lite mer för en fancy titel, speciellt om man får stolt titulera sig som paneristi.

kort sagt - vrålpå

Vi står inför en ny release av en ny premiumtjänst som liknar Pledge Member på rolex forums.

låt mig fixa till titeln och allt så är det bara att rock on.

ska titeln vara ”Paneristi” ?

Vi står inför en ny release av en ny premiumtjänst som liknar Pledge Member på rolex forums.

låt mig fixa till titeln och allt så är det bara att rock on.

ska titeln vara ”Paneristi” ?
Inflik för varför inte: Vore kul om det finns andra titlar med liknande teman men för olika märken. Sen är ju paneristi ett vederbörande begrepp, men ändå. Jag hade varit på då :)

vore ju lite kul.

Skulle de funka?
Sign me up!

Tillbaka
Topp