Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis gamle man!!
Snyggt och grattis unge man
Så kan det gå... roligare med en RadiomirSpontanköpte nyss en radiomir. Inte vad jag trodde jag skulle klicka hem på mellandagsrean, hade ögonen på en köksassistent... oh well![]()
Grattis gamle man!!
Snyggt och grattis unge man![]()
Grattis!
Så kan det gå... roligare med en RadiomirGrattis!
Någon särskild modell eller?Spontanköpte nyss en radiomir. Inte vad jag trodde jag skulle klicka hem på mellandagsrean, hade ögonen på en köksassistent... oh well![]()
Någon särskild modell eller?
Om allt är ok så är det bara att gratulera till ett fynd, som du beskriver så finns väl ingen anledning till att vara orolig om det är en trusted seller.Panerai PAM190 med box & papper och 6 månaders garanti för 55k inkl frakt (eller ca 10 köksassistenter). Känns som ett fynd om allt är ok
Stort grattis! Lätt värd 10 köksassistenter!Panerai PAM190 med box & papper och 6 månaders garanti för 55k inkl frakt (eller ca 10 köksassistenter). Känns som ett fynd om allt är ok
Hoppas det smakar!Indiskt hämtkäk från en polares restaurang
![]()
Smakade prima som vanligt! Även köttfria frugan var väldigt nöjd med sin Mushroom Dopiaza!Hoppas det smakar!
Hände mig med precis. Jag lider med dig.Och där kom mailet...
"Hej
Varan du köpt är tyvärr slutsåld.
Vi ber om ursäkt för att den fortfarande fanns listad på hemsidan!
Önskar du byta till en annan vara?"
Tråkigt, men när det är lite för bra för att vara sant så är det oftast så, normalt är väl +20-30k.Och där kom mailet...
"Hej
Denna lades ut förra veckan i Paneristi.com sellersgrupp, här till ett väldigt bra (men mer realistiskt) pris:Och där kom mailet...
"Hej
Fan @hook kan man inte som panerista få en annan titel än något från ett päron till farsa? Hade inte sagt nej till base is ace efter alla gånger man kommit med det tipset till panerai-nykomlingar, eller förespråkare till flärp-livet.
jag är halvseriös med detta, mest inte. Men ändå!
vore ju lite kul.
kanske skulle göra en Paneristi titel man kan lägga till.
Enklast att aktivera det för de som vill är att låta det kosta typ 10€ för ett år så läggs titeln automatiskt till i ett år & man bidrar till driften.
Manuell hantering är omständigt för admins.
Skulle de funka?
jag betalar för premium redan just för att kunna hjälpa till att hålla detta forum man tillbringar allt för mycket tid på flytande. Kastar gärna in lite mer för en fancy titel, speciellt om man får stolt titulera sig som paneristi.
kort sagt - vrålpå
Inflik för varför inte: Vore kul om det finns andra titlar med liknande teman men för olika märken. Sen är ju paneristi ett vederbörande begrepp, men ändå. Jag hade varit på dåVi står inför en ny release av en ny premiumtjänst som liknar Pledge Member på rolex forums.
låt mig fixa till titeln och allt så är det bara att rock on.
ska titeln vara ”Paneristi” ?
Sign me up!vore ju lite kul.
kanske skulle göra en Paneristi titel man kan lägga till.
Enklast att aktivera det för de som vill är att låta det kosta typ 10€ för ett år så läggs titeln automatiskt till i ett år & man bidrar till driften.
Manuell hantering är omständigt för admins.
Skulle de funka?