Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte frågan felformulerad i denna avdelning??Ska man köra pannan till kostym? Det är favoriten iallafall
![]()
Gott nytt år
![]()
Gott nytt år, kamrater!
![]()
Gott nytt år vänner!
![]()
Om jag hade vetat hur man gör ett kollage så hade jag också gjort ett.Gott nytt år risti
![]()
Jag använder en app som heter ”layout”.Om jag hade vetat hur man gör ett kollage så hade jag också gjort ett.
Shorts, hämtmat, snask, Panerai och film med frun. Perfekt nyårsfirande.
Gott nytt år på er! Mycket mer panna 2022!
![]()
Tror fan jag skulle föredragit ett gäng 18-åringar mot våra ”ungdomar”Fan vad sofistikerade nyår ni alla verkar ha, prova att hänga med ett gäng ~artonåringar. Plus att vårat stöd @Chillster +1 var sjuka. De var fan inte ens tysta under grevinnan och betjänten!
![]()
Gott Nytt År vänner!
Ps. Körde 650 från början, men märkte snabbt att denna dag kräva titanare.
Haha, ok, du drog kortaste strået. De här må vara stinna på fermenterat socker, men de lyssnar i alla fall måttligt på mina måttligt sunda resonemang.Tror fan jag skulle föredragit ett gäng 18-åringar mot våra ”ungdomar”
1x 2-åring, 1x 4-åring, 1x 5-åring och 1x 7-åring.
Lägg därtill, i princip, obegränsade mängder socker i olika utföranden så har du receptet för en allt annat än lugn kväll![]()
Kan starkt rekommendera destro om du är aktiv. Att slippa kronskyddet i handleden när man gör saker är fantastiskt. Själv vill jag nog ha en polerad panna nu ocksåFasiken, jag börjar gilla både bakochframpanna och keramik. Är en destro första köpet 2022 månne?
Fan. Knappt ett år höll jag mig undan men nu är jag här i panerai tråden och slirar igen. Hann testa 915, 683 och 233 förra året. Älskade den sistnämnda i alla hänseenden förutom storleken. Trivs verkligen bäst <42mm.
Vad borde jag testa härnäst? Lättast känns att gå på 233 igen men jag vet ju också att den rök fort, trots att det var @azcii s fina dot-dial jag förvaltade en kort stund. Hjälp!
![]()
![]()
![]()
1074 (42mm)
![]()
Fan. Knappt ett år höll jag mig undan men nu är jag här i panerai tråden och slirar igen. Hann testa 915, 683 och 233 förra året. Älskade den sistnämnda i alla hänseenden förutom storleken. Trivs verkligen bäst <42mm.
Vad borde jag testa härnäst? Lättast känns att gå på 233 igen men jag vet ju också att den rök fort, trots att det var @azcii s fina dot-dial jag förvaltade en kort stund. Hjälp!
![]()
![]()
![]()
Tyvärr har du inte så mycket alternativ då men 512 är ju riktigt fin eller 722. Eller som nämnt qaranta-serienDen där är verkligen helt otrolig men för mig var det nog suben jag klickade minst med. Den saknade lite paneraikänsla i min värld, typ 6 och 12 och klassiska index..
Hade kunnat bli owg med en 42mm 233