• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lite härligt bund nu efter julstrapen. Fortfarande lite ambivalent kring vad jag egentligen tycker om det!? Men samtidigt har det ändå en viss tjusning…
BA960CC9-C7EE-4C19-8F65-F2C4863CB3A3.jpeg
Va? Är du inte Bundman?

Jag inbillar mig att de fått till proportionerna bättre på Quaranta än på 42mm luminor? Nån som känt på dom som kan bekräfta/dementera?

B846CF7A-2286-4B81-B53C-B3ABB2DB92A7.jpeg
Testade Quaranta upplevde den som nätt och liten däremot satt den betydligt mycket bättre än dom tidigare 42 mm Panerai jag testat, för dom som vill ha en mindre Panerai så hade den nog varit perfekt.

Nu är den äntligen tillbaka efter tur nr2 på service. Hoppas verkligen att den går som den ska nu. Än sålänge verkar allt lovande.
Bad om att få protokoll för trycktest samt gångavvikelse, men det svarade Nymans att det inte brukar skickas med av Panerai Service Center🤔 Vad är era erfarenheter om det? De har ju säkerligen utfört kontrollerna, så varför inte skicka med det?

Hursom är jag förbaskat nöjd över att ha den på handleden igen😃

E72BD9DB-F673-4787-A41F-176D4E752EA1.png

Nu är den äntligen tillbaka efter tur nr2 på service. Hoppas verkligen att den går som den ska nu. Än sålänge verkar allt lovande.
Bad om att få protokoll för trycktest samt gångavvikelse, men det svarade Nymans att det inte brukar skickas med av Panerai Service Center🤔 Vad är era erfarenheter om det? De har ju säkerligen utfört kontrollerna, så varför inte skicka med det?

Hursom är jag förbaskat nöjd över att ha den på handleden igen😃

E72BD9DB-F673-4787-A41F-176D4E752EA1.png
Förstår dig till fullo! Ångrar bittert att jag sålde 3an.

Tillbaka
Topp