Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den i base liksomOm någon är intresserad av en nyservad PAM197 (guldare med JLC verk) för 110k från Nymans Pre-owned, hojta till så knyter jag ihop er.
Aldrig sett ett fullsett för i närheten av lika lågt. Att denna dessutom går att köpa direkt från en AD med garanti gör det till en sjukt bra deal i mina ögon.
![]()
sluta nu, Base = zzzzDen i base liksom![]()
Grattis!!Nytt år, ny klocka. De blev en 176 med painted dial. Tack till alla som hjälpte mig mot den målade tavlan.
Mycket nöjd
Ska lägga lite bilder i dagsljus bara jag hinner knäppa några
![]()
Jag ser det snöar…
sluta nu, Base = zzzz
Tycker det känns rimligt om det är ett fullset och ett bra köp, om du gillar klockan så kör.Hej! Är lite osäker på om detta är ett okej inlägg här eller inte men jag ger det ett försök så får jag radera om så behövs! Jag har blivit frälst av panerai sedan ungefär 3 månader tillbaka och har nu en möjlighet att köpa en PAM003 från 01. Fullset, servad för 3 år sedan och ett pris på 40k, skicket är som nytt och klockan är sparsamt använd, opolerad. Är det en bra deal? Finns inte så mycket annat än på c24 och även om det kanske inte är rolexpriser så är det ju inte alltid så tillförlitliga priser, därför vänder jag mig hit!
Jag tycker det låter väldigt bra, kör på!Hej! Är lite osäker på om detta är ett okej inlägg här eller inte men jag ger det ett försök så får jag radera om så behövs! Jag har blivit frälst av panerai sedan ungefär 3 månader tillbaka och har nu en möjlighet att köpa en PAM003 från 01. Fullset, servad för 3 år sedan och ett pris på 40k, skicket är som nytt och klockan är sparsamt använd, opolerad. Är det en bra deal? Finns inte så mycket annat än på c24 och även om det kanske inte är rolexpriser så är det ju inte alltid så tillförlitliga priser, därför vänder jag mig hit!
Det där måste vara den perfekta pannan. Helt perfekt!Livet på landet med PAM911
![]()
I somras har jag för mig. Jag köpte en panna från AD i slutet av sommaren som jag vill minnas var avesvärt billigare i början av sommaren.Tjena, är lite sugen på en Panerai igen. Hur ser det ut med prishöjningar? Ser att Rolex med flera har höjt rejält senaste dagarna.
När var Panerais senaste höjning ?
mvh M
Ser större ut än 42…och inte klockanBastu, bira och -23, det är så det är här uppe men vi överlever. Eller hur @cjperry
(Ursäkta all hud men det beror på ölen, eller bastun) #pinsam
![]()
47mm och 50+Ser större ut än 42…och inte klockan![]()
Stort grattis! Skönt att bli av med födelsemärket?Bastu, bira och -23, det är så det är här uppe men vi överlever. Eller hur @cjperry
![]()
Stort grattis! Skönt att bli av med födelsemärket?
Haha exakt! Kul att se 671an på handleden igenBastu, bira och -23, det är så det är här uppe men vi överlever. Eller hur @cjperry
![]()
Watch-only eller finns box och papper?Hej,
Är i kontakt med en säljare av en 0002 B serie och fått dessa bilder skickade till mig. Vad säger ni om klockan? Priset är vettigt i min värld och enligt säljare ska tavlan vara original Tritium.
tack på förhand för er input, Vintage Panerai är nytt för mig (tack vare denna tråden)![]()
![]()
![]()
![]()
Watch-only eller finns box och papper?
Om allt ser bra ut med box och papper tycker jag den ser bra ut. Tidiga helpolerade 001/002-or har en tendens att se överpolerade ut, men de hade rätt runda kanter och linjer redan från fabrik.Fullt set och enligt klockhandlaren som är välrenommerad har dem köpt den av första ägaren.
Har en 0024, fullset, servad maj -20Tjena, är lite sugen på en Panerai igen. Hur ser det ut med prishöjningar? Ser att Rolex med flera har höjt rejält senaste dagarna.
När var Panerais senaste höjning ?
mvh M
Tack för din input!Om allt ser bra ut med box och papper tycker jag den ser bra ut. Tidiga helpolerade 001/002-or har en tendens att se överpolerade ut, men de hade rätt runda kanter och linjer redan från fabrik.
Skulle underlätta om vi fick bilder på alla tillbehör också
Kan vara värt att få en bild på baklocket för att verifiera casenummer och serienummer mot papper etc.