• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bingoraalf ser att 1074 släpps och vill ha en men tycker den är för dyr och avstår...
Bingoraalf ångrar sig och ber @Palenkovich om hjälp men lyckas inte få fatt på en...
Bingoraalf fiskar desperat i denna tråden om någon vill släppa sin bronzo...
@Norrland svarar och vi finner en deal...
Nu går Norrland och köper en 1074...
...
Lite tid passerar...
...
Bingoraalf lägger ut bronzo till salu...
Norrland nappar...
Lite fram och tillbaka så byter vi stor mot liten...

Nu har Norrland en 671 och Bingoraalf en 1074. Kändes som onödigt många steg för att nå detta oundvilliga slut 😁
1C2A069D-AEE9-4449-B227-C7D46C0BAD69.jpeg
Fan vad bra!! :D

Ni som har stenkoll, sitter och fundera lite. Minnet är som som det är, har provat den för ett tag sedan, men kommer inte ihåg.
233ans äldre modell med dot dail vs den nyare. Är glaset lika tänker närmast på höjden?

Bingoraalf ser att 1074 släpps och vill ha en men tycker den är för dyr och avstår...
Bingoraalf ångrar sig och ber @Palenkovich om hjälp men lyckas inte få fatt på en...
...
Lite tid passerar...
...
Norrland nappar...

Nu har Norrland en 671 och Bingoraalf en 1074. Kändes som onödigt många steg för att nå detta oundvilliga slut 😁
Mycket fint!

På samma topic har jag börjat tänka att 42mm sub inte var så dumt. Men så tänkte jag inte när jag hade en 682, då var det som om 47mm var mer rätt.
Den är svår, denna hobby..

...
Lite tid passerar...
...
Norrland nappar...

Ha ha, det ska inte alltid vara lätt… men det löser sig alltid 🤘
Det är otroligt så olika dom är fast dom är så lika, helt olika karaktär och känsla att bära dom. Båda är helt fantastiska på olika sätt.

Hör av dig när… 😂😂😂

Ok, den här tråden (och forumdebattörer) har fått mig att inse att jag behöver släppa sargen - fick möjlighet att prova @yonsson’s 111 och den satt som en smäck!!
Så nu vill jag lite fult posta mitt köpintresse även här ifall någon sitter i säljtankar.
Tänker luminor, vill helst ha sandwich, gärna base - drömmen är en 112.. ja åt det hållet. Men en sekundvisare är ju ingen dealbreaker.
Tack!!

...
Lite tid passerar...
...
Norrland nappar...

Stort grattis! Ser ut att sitta fint :)

Ok, den här tråden (och forumdebattörer) har fått mig att inse att jag behöver släppa sargen - fick möjlighet att prova @yonsson’s 111 och den satt som en smäck!!
Så nu vill jag lite fult posta mitt köpintresse även här ifall någon sitter i säljtankar.
Tänker luminor, vill helst ha sandwich, gärna base - drömmen är en 112.. ja åt det hållet. Men en sekundvisare är ju ingen dealbreaker.
Tack!!
Det här verkar vara den enda som är i närheten av din önskan som är öppet tillgänglig just nu. Du har säkert koll men om inte...

Tillbaka
Topp