Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt roligt spel och en väldigt trevlig klocka
Tack! Tyvärr var man bara nesroligast personen igår, man helt klart bästa klockaSjukt roligt spel och en väldigt trevlig klocka![]()
Haha, se där!Men idag skiner![]()
. Vi verkar ha samma smak
![]()
Slog till på min första Panerai idag. Har gått och tänkt att första skulle bli en luminor men det råkade bli något annat. En PAM657 som sitter som smetad. Riktigt nöjd.
![]()
Grattis! Väldigt trevlig klocka. Själv gnuggar man vidare, snart min tur!Slog till på min första Panerai idag. Har gått och tänkt att första skulle bli en luminor men det råkade bli något annat. En PAM657 som sitter som smetad. Riktigt nöjd.
![]()
Tack så mycket!Super snygg
Grattis
Fantastisk den. GrattisSlog till på min första Panerai idag. Har gått och tänkt att första skulle bli en luminor men det råkade bli något annat. En PAM657 som sitter som smetad. Riktigt nöjd.
![]()
Tack! Du kommer säkert hitta något bra snartGrattis! Väldigt trevlig klocka. Själv gnuggar man vidare, snart min tur!
Ja den känns faktiskt fantastiskt bra. Stort tack!Fantastisk den. Grattis![]()
De som är 8 dagars har något tunnare boett (1mm, 13,5mm) och plant glas. Det blir en annan refraktion med exempelvis 61:an. Annars väldigt samma.Vem säger att Panerai inte funkar till smoking?
Senior George Bush var då Head of Central Intelligence Agency då och hade en PAM61, stämmer det att det är en tidigare version av PAM564?
Samma boett och funktion som PAM510 med 8 dagars uppdragning fast i helt titanoch brun tavla med sandwich. Helt underbar oavsett
![]()
![]()
![]()
![]()
Min graal-panna just nu. Synd att de är så förbannat kluriga att hitta till vettigt pris.Vem säger att Panerai inte funkar till smoking?
Senior George Bush var då Head of Central Intelligence Agency då och hade en PAM61, stämmer det att det är en tidigare version av PAM564?
Samma boett och funktion som PAM510 med 8 dagars uppdragning fast i helt titanoch brun tavla med sandwich. Helt underbar oavsett
![]()
![]()
![]()
![]()
Eller hur. Inte lätt att hitta generellt.Min graal-panna just nu. Synd att de är så förbannat kluriga att hitta till vettigt pris.
Grattis - snyggt val!Slog till på min första Panerai idag. Har gått och tänkt att första skulle bli en luminor men det råkade bli något annat. En PAM657 som sitter som smetad. Riktigt nöjd.
![]()
Vad är den skillnaden som gör att du föredrar en 61 framför din 176 om man får frågaMin graal-panna just nu. Synd att de är så förbannat kluriga att hitta till vettigt pris.
Vad är den skillnaden som gör att du föredrar en 61 framför din 176 om man får fråga?
Grattis!Slog till på min första Panerai idag. Har gått och tänkt att första skulle bli en luminor men det råkade bli något annat. En PAM657 som sitter som smetad. Riktigt nöjd.
![]()
Grymt, grattis!Slog till på min första Panerai idag. Har gått och tänkt att första skulle bli en luminor men det råkade bli något annat. En PAM657 som sitter som smetad. Riktigt nöjd.
![]()
Grattis - snyggt val!
Grattis!
Den där är helcool!
Stort tackGrymt, grattis!
Då är jag medNu kanske det blev fel i citeringen. 564:an vill jag ha
Men den ska vara ett komplement till övriga (176:an bland annat).
Dels vill jag ha en bettarini med subsekund igen, jag vill ha den bruna tavlan och sedan painted tavla.
Den skiljer sig ganska mycket från 176:an så jag tänker att de inte kommer ta ut varandra.
Har länge letat efter min nästa bettarini, min första var en pam00090 som jag aldrig riktigt trivdes med men startade min kärlek till märket. Efter den har jag endast haft ett par Radiomir som jag stormtrivts med men suget finns kvar.. Lite extra sugen på det ”tooliga” utseendet en i Titan ger så efter månader av bevakning efter 176, 177, 61, 55, 562, 564 eller annan titan bettarini slog jag idag till på en klocka.. Långt hemifrån och min första C24 affär men en säljare som gav ett seriöst intryck. Landar förhoppningsvis i slutet av veckan
Tycker verkligen om 424 då det är en av de roligaste klockar jag haft och en riktig konversationsstartare men den är fortsatt till salu för att ge plats till det nya![]()
![]()
Grattis igen till en riktigt cool första pannaSlog till på min första Panerai idag. Har gått och tänkt att första skulle bli en luminor men det råkade bli något annat. En PAM657 som sitter som smetad. Riktigt nöjd.
![]()
Jag och herr @oddface sitter och ruvar på varsin underbar 61:aVem säger att Panerai inte funkar till smoking?
Edit: han kunde inte ha haft den om det inte var en specialbeställd klocka. Han var CIA chef på 70 talet och då gjorde Panerai endast klockor till Italienska och Egyptiska armen. Kan vara troligt men bilden kanske är mer troligt då han var President på 90 talet då Panerai som vi känner till idag startades inte förrän 1993.
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt snyggt fångat. Stort grattis!Slog till på min första Panerai idag. Har gått och tänkt att första skulle bli en luminor men det råkade bli något annat. En PAM657 som sitter som smetad. Riktigt nöjd.
![]()