• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Slog till på min första Panerai idag. Har gått och tänkt att första skulle bli en luminor men det råkade bli något annat. En PAM657 som sitter som smetad. Riktigt nöjd.
A87C100F-64EE-4F30-B60F-673544D51959.jpeg
Fasiken vad bra, grattis!!
 
Börjar känna att jag spammar tråden nu 😅 men blir väldigt glad för alla gratulationer. Det är en väldigt varm och välkomnande stämning här i tråden och den här delen av forumet. Ska bli kul att hänga lite mer här framöver.
hehe, jag kan bara instämma i gratulationerna. Har lite svårt att hänga med i alla turer här men det är naturligtvis extra kul när någon helt ny ger sig in i detta.
Bra panna att börja med. Man kan tycka att baspannorna är den enda rätta startpunkten (vet inte vem som tycker det, men ändå) men lite komplikationer och en spännande tavla har kanske större chans att ge mersmak? inte vet jag. Jag hoppar en del mellan en handfull märken, men jag har ändå haft minst en Panna de senaste två åren. Det är svårt att förneka charmen hos märket, även om inte allt är guld som glimmar heller.
Välkommen!
 
hehe, jag kan bara instämma i gratulationerna. Har lite svårt att hänga med i alla turer här men det är naturligtvis extra kul när någon helt ny ger sig in i detta.
Bra panna att börja med. Man kan tycka att baspannorna är den enda rätta startpunkten (vet inte vem som tycker det, men ändå) men lite komplikationer och en spännande tavla har kanske större chans att ge mersmak? inte vet jag. Jag hoppar en del mellan en handfull märken, men jag har ändå haft minst en Panna de senaste två åren. Det är svårt att förneka charmen hos märket, även om inte allt är guld som glimmar heller.
Välkommen!
Tack! Ja, jag va helt inne på att gå den vägen och börja med en baspanna som första. Hade säkert varit väldigt nöjd med det också men har inte ångrat mitt val 1 sekund.
 
Tillbaka
Topp