Alltså 1021....
![]()
DLC på Titan ser riktigt coolt ut. Jag har varit riktigt sugen på den som finns hos LW men hade helst velat se den i verkligheten först. På bild ser det sjukt bra ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså 1021....
![]()
Exakt!Framförallt för att den är mattborstad och inte poppar lika tydligt i sin färg.
Testade en hos LW för några veckor sen. Riktigt trevlig![]()
Är lite sugen att slå till på den hos LW, dem är helt ny för mig dock. Någon som handlat av dem?DLC på Titan ser riktigt coolt ut. Jag har varit riktigt sugen på den som finns hos LW men hade helst velat se den i verkligheten först. På bild ser det sjukt bra ut!
Exakt!
Är lite sugen att slå till på den hos LW, dem är helt ny för mig dock. Någon som handlat av dem?
Ja priset känns ändå rimligt. Förväntar mig inte att hitta en under 100Nä, men de är väl helt reko? Gällande prisbilden så sa min research att deras begärda pris inte är ocker och absolut inom det rimliga![]()
Ja priset känns ändå rimligt. Förväntar mig inte att hitta en under 100ska ta mig en funderare under helgen och hoppas att den finns kvar.
Vi är många som tittat på den på LWAlltså 1021....
![]()
Jag har köpt en Rolex där, smidigt och bra.Exakt!
Är lite sugen att slå till på den hos LW, dem är helt ny för mig dock. Någon som handlat av dem?
Ursäkta? Har LW en 1021 inne? Nu blev jag köpsugen.Testade en hos LW för några veckor sen. Riktigt trevlig![]()
De är reko men har betett sig drygt och otrevligt ett par gånger mot mig när jag har varit där i olika ärenden. Jag har därmed valt att inte handla med dem.Nä, men de är väl helt reko? Gällande prisbilden så sa min research att deras begärda pris inte är ocker och absolut inom det rimliga![]()
Box, cert, 2019, 100kUrsäkta? Har LW en 1021 inne? Nu blev jag köpsugen.
Kul.Box, cert, 2019, 100k
Exakt!
Mycket snack om 42mm nu; här är iaf en härlig patinerad fyrtiosjua
![]()
Vad tränar du påMorgonträning![]()
Gym och sluta fota denna sökningVad tränar du på![]()
Har man barn kollar man mello, Bagge hade väl Panerai, alltid någotKollar inte mello! Promise![]()