Vet du vad Dette på storebror 01392? Jag blev precis som Christian sugen på modellen som är 40mm men samtidigt avskräckt av deras svar att de inte verkar veta själva..Japp, verkar så. Jag har gett upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet du vad Dette på storebror 01392? Jag blev precis som Christian sugen på modellen som är 40mm men samtidigt avskräckt av deras svar att de inte verkar veta själva..Japp, verkar så. Jag har gett upp
Storebror 1392 har skruvat baklock och p.9010 !Vet du vad Dette på storebror 01392? Jag blev precis som Christian sugen på modellen som är 40mm men samtidigt avskräckt av deras svar att de inte verkar veta själva..
... och det är en skitbra modell, kan jag säga dig @willbur . Systern med samma specar förutom tavelfärg och länk - 1028 - hälsar!Storebror 1392 har skruvat baklock och p.9010 !
Jag lägger till att jag även har Radiomir, och de går på en hyggligt stadig rotation allihopa. Sommartid blir det lite mindre radiomir, men mina luminor klarar bad och sand ungefär lika bra som submersible ...Fattar att detta är ett "hurlångtärettsnörefråga" men ni som har både submersible och luminor, vilken använder ni mest och varför? Ska man kanske vara tvungen att ha båda?!
Satan oxå, glömde ju den 3e modellenJag lägger till att jag även har Radiomir, och de går på en hyggligt stadig rotation allihopa. Sommartid blir det lite mindre radiomir, men mina luminor klarar bad och sand ungefär lika bra som submersible ...
Satan oxå, glömde ju den 3e modellen
Fattar att detta är ett "hurlångtärettsnörefråga" men ni som har både submersible och luminor, vilken använder ni mest och varför? Ska man kanske vara tvungen att ha båda?!
TackSka vi klyva hår säger jag radiomir är 2 modeller med 1940 och 1930, luminor också med 1950 och bettarini
Ska vi klyva hår säger jag radiomir är 2 modeller med 1940 och 1930, luminor också med 1950 och bettarini
Due är due, ferrari gills inte imho, och nm är eget från radiomir tycker jagNu glömde du due och ferrari och mare nostrum och... och...
Redo för sommaren
Redo för sommaren
Inte ens nya sub44?Tog en sväng in i Paneraibutiken på Rue de la paix, dom hade inte mycket att titta på.
Något spännande? Orkar inte lyssna på hela
Lyssnar nu, 10 min in är det inte jättemycket. Ger en sammanfattning när jag är klar.Något spännande? Orkar inte lyssna på hela
10:00 pratar han lite om Paneristi-communitynNågot spännande? Orkar inte lyssna på hela
Försökte lyssna men det var bara jadajadajada jag jobbade här och bodde i Hamburg och jag är fransman och jadajadajada.10:00 pratar han lite om Paneristi-communityn
16:55 och 36:39 lät lite intressant ..
Argh. Jävla skit. Det kommer alltså bli än mindre historiskt kopplade pjäser framöver pga tjurhuvuden bland paneristi.10:00 pratar han lite om Paneristi-communityn
16:55 och 36:39 lät lite intressant ..
Kanske hälsa på i min ”hemma-boutique” Faubourg?Tog en sväng in i Paneraibutiken på Rue de la paix, dom hade inte mycket att titta på.