Någon som har ett 26 mm grönt gummi till Submersible liggandes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med fullständigt och senast idag närmast återigen såg din annons så tänkte jag -Hur fan tänker han?. Skönt att du kommit fram till rätt beslut! 1226 lär finns kvar i produktion ett tag, bättre att avvakta och köpa den second handHar ju som några av er känner till min 390 ute på annons! Inte använt den sen annonsen åkte ut men idag kunde jag inte hålla mig längre. Drog upp den och satte den på armen. Dra åt helvete så bra den är!! Hade ju tänkt sälja för att ge utrymme till en vit submersible. Men jag tror fan jag tänker om! En vit sub finns ju att få tag i när som. Men inte en 390 i samma skick som min! Tror helt enkelt att jag får avvakta en sub. Behåller nog 390:n och bygger färdigt poolen här hemma. När poolen är klar kan jag med gott samvete sikta in mig på en ny panna då.
Ja vet faktiskt inte hur fan jag tänkte?! Det var i alla fall inte särkilt genomtänkt! Tack och lov att jag kom till mina sinnen innan den rök!Håller med fullständigt och senast idag närmast återigen såg din annons så tänkte jag -Hur fan tänker han?. Skönt att du kommit fram till rätt beslut! 1226 lär finns kvar i produktion ett tag, bättre att avvakta och köpa den second hand
Klokt, önskar att jag kunde vara lika klok iblandHar ju som några av er känner till min 390 ute på annons! Inte använt den sen annonsen åkte ut men idag kunde jag inte hålla mig längre. Drog upp den och satte den på armen. Dra åt helvete så bra den är!! Hade ju tänkt sälja för att ge utrymme till en vit submersible. Men jag tror fan jag tänker om! En vit sub finns ju att få tag i när som. Men inte en 390 i samma skick som min! Tror helt enkelt att jag får avvakta en sub. Behåller nog 390:n och bygger färdigt poolen här hemma. När poolen är klar kan jag med gott samvete sikta in mig på en ny panna då.
Haha. Så kan det vara Men tänk inte på det nu. Köp dig en 1226 istället och lev livet. Först i kön när du flippar senKlokt, önskar att jag kunde vara lika klok ibland
Jag tänker likadant.Ja vet faktiskt inte hur fan jag tänkte?! Det var i alla fall inte särkilt genomtänkt! Tack och lov att jag kom till mina sinnen innan den rök!
Och precis som du säger, bättre att invänta att ett beggat ex av 1226 eller 1223 dyker upp. Helst 1226 såklart så man kan hålla sig till en och samma bandbredd
Det var det... Hejdå 914 och tack för den här tiden!Funderar på att downsiza lite och min 914 får för lite handledstid - dra ett PM om någon är intresserad!
God kväll! Någon som vet vart man köper oem gummi till bra pris? AD enda som säljer? Vad kostar ett 26mm dragspelsgummi på ett ungefär?
God kväll! Någon som vet vart man köper oem gummi till bra pris? AD enda som säljer? Vad kostar ett 26mm dragspelsgummi på ett ungefär?
Tack! Såg det innan. Ute efter ett gröntTillbakadragen - Panerai band 26mm
Säljer av lite 26mm band. 1. Oddface canvas (600 kr) 2. Oddface svart skinn ”leråker” (600 kr) 3. Samma som 2 men kort och utan spänne (300 kr) 4. Oddface canvas (tunn o mjuk) (500kr) 5. Tillverkare kommer jag inte ihåg men blått skinn av hög kvalitet. (500kr) 6. Oddface brunt skinn (700kr)...klocksnack.se
Tack! Typ Nymans o Krons?AD, eller boutique. Kostar dryga 2000-2500
Tack! Typ Nymans o Krons?
Klart Bästa sub släppetDen här är så vacker och blå....åååh.
Foto av någon lyckosam jäkel på Facebook.
Den här är så vacker och blå....åååh.
Foto av någon lyckosam jäkel på Facebook.
HE'S BACK! FlipzciKliar i blodet efter en annan panna, så 1024an är ute till försäljning
Avslutad - Panerai Submersible PAM01024
Panerai Submerisble PAM01024 - U-serie (44mm) En klassisk dykare från Panerai med 300m WR, skruvat baklock, dubbelkupat glas och otroligt bra tryck i lysmassan. U-serie och alltså den allra sista serien Panerai släppte innan de la ner modellen. Denna modell tillverkades endast under ett år och...klocksnack.se
Borde kanske lägga till ett i för varje gång jag flippar en panna?HE'S BACK! Flipzci
Borde kanske lägga till ett i för varje gång jag flippar en panna?
Byta nick till typ flippzciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ?
Var antal i accurate i det meddelandet?