Läckert! Lite som finn ett fel
Bandbytardag PAM111, PAM305, IW5004
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läckert! Lite som finn ett fel
Bandbytardag PAM111, PAM305, IW5004
Förutom att du inte hittar några fel!Läckert! Lite som finn ett fel
Som ett skämt så är det ju IWC som är felFörutom att du inte hittar några fel!
Beklagar. Jag har just återhämtat mig från förra söndagens kalas med 13 ongar på samma ställe ...
Du postar på rätt ställe. God morgon.God morgon. När jag började undersöka hur man gör sig av med sin klocka fick jag höra att min modell är "svårsåld". Ni som verkar ha koll på allt om detta varumärke, varför är 176 i titan svårsåld? (Sorry om jag postar på fel ställe, vet inte hur detta funkar)
God morgon. När jag började undersöka hur man gör sig av med sin klocka fick jag höra att min modell är "svårsåld". Ni som verkar ha koll på allt om detta varumärke, varför är 176 i titan svårsåld? (Sorry om jag postar på fel ställe, vet inte hur detta funkar)
Enig kring att 176 och övriga titan-Bettarinis just nu är rätt poppis här i Sverige; tycker titan generellt verkar vara rätt uppskattat även bland Paneristi internationellt.Du postar på rätt ställe. God morgon.
Jag skulle säga att i den här forumdelen är 176 just nu relativt populär och inte direkt svårsåld i jämförelse med de flesta andra Panerai-modeller.
Ute i världen är modellen inte lika populär, men fortfarande inte skitsvår att sälja.
Vad bra, tack så mycket. Är det stökigt att sälja på chrono24? Ska man sälja här så att den kommer i rätta händer? Tips tas tacksamt emotEnig kring att 176 och övriga titan-Bettarinis just nu är rätt poppis här i Sverige; tycker titan generellt verkar vara rätt uppskattat även bland Paneristi internationellt.
C24 kostar en avgift, vet inte hur mkt. Här är nog ett bra ställe. Är det din som ligger på blocket? Isf förstår jag om den är svårsåld.Vad bra, tack så mycket. Är det stökigt att sälja på chrono24? Ska man sälja här så att den kommer i rätta händer? Tips tas tacksamt emot
HAHA!! Jag har dålig koll, sänkte priset, blocket brukar ju innebära galet prutande så jag tog i med marginal... Vad är rimligt?C24 kostar en avgift, vet inte hur mkt. Här är nog ett bra ställe. Är det din som ligger på blocket? Isf förstår jag om den är svårsåld.
Allt går att sälja om det är rimligt prissatt.
Jag har inte sett din annons, jag skulle säga 45K typ, men lyssna hellre på Norrland och de andra, de har kikat på titan-pannor avsevärt mycket mer än jag.HAHA!! Jag har dålig koll, sänkte priset, blocket brukar ju innebära galet prutande så jag tog i med marginal... Vad är rimligt?
45-50 beroende på skick känns rimligtHAHA!! Jag har dålig koll, sänkte priset, blocket brukar ju innebära galet prutande så jag tog i med marginal... Vad är rimligt?
Dels kostar det att sälja på C24 precis som Norrland påpekar, och dels är det ett härke att som privatperson frakta fullförsäkrat utomlands.Vad bra, tack så mycket. Är det stökigt att sälja på chrono24? Ska man sälja här så att den kommer i rätta händer? Tips tas tacksamt emot
En base titan borde inte vara svår att sälja här direkt.Dels kostar det att sälja på C24 precis som Norrland påpekar, och dels är det ett härke att som privatperson frakta fullförsäkrat utomlands.
Skulle också börja med att annonsera här..
Känner du någon som vill prata om det?En base titan borde inte vara svår att sälja här direkt.
Ah, du har inte varit medlem länge nog för att få posta annons. Got it.Känner du någon som vill prata om det?
Lite luddig gräns för när man får sälja, men jag har absolut inte varit med länge nog...Ah, du har inte varit medlem länge nog för att få posta annons. Got it.
Det passar svinbra på den där tycker jag (om någon undrade )Lattjo med något annat än grönt
Jag gillar alligator på Bettarini, blir skön kontrast. Dock kör jag inte OEM, så jämförelsen haltar väl lite.Någon som gillar att köra alligator på sin bettarini? Lite sugen på att köpa det svarta OEM-bandet som ligger ute på k&s och köra på min 111a, men kanske inte passar på en så toolig panna...
Tack för svar! Lär även beställa något schysst canvas av dig inom en snar framtid.Jag gillar alligator på Bettarini, blir skön kontrast. Dock kör jag inte OEM, så jämförelsen haltar väl lite.