• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

maximuspro

Panerai
2-Faktor
F89E6E5B-7603-4F90-850B-59CBCD68027F.jpeg
1851DC74-CF04-4506-AE2F-6B947445BE44.jpeg

Bandbytardag PAM111, PAM305, IW5004
Läckert! Lite som finn ett fel😂
 

JonWin

Omega
God morgon. När jag började undersöka hur man gör sig av med sin klocka fick jag höra att min modell är "svårsåld". Ni som verkar ha koll på allt om detta varumärke, varför är 176 i titan svårsåld? (Sorry om jag postar på fel ställe, vet inte hur detta funkar)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
God morgon. När jag började undersöka hur man gör sig av med sin klocka fick jag höra att min modell är "svårsåld". Ni som verkar ha koll på allt om detta varumärke, varför är 176 i titan svårsåld? (Sorry om jag postar på fel ställe, vet inte hur detta funkar)
Du postar på rätt ställe. God morgon. :)

Jag skulle säga att i den här forumdelen är 176 just nu relativt populär och inte direkt svårsåld i jämförelse med de flesta andra Panerai-modeller.

Ute i världen är modellen inte lika populär, men fortfarande inte skitsvår att sälja.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
God morgon. När jag började undersöka hur man gör sig av med sin klocka fick jag höra att min modell är "svårsåld". Ni som verkar ha koll på allt om detta varumärke, varför är 176 i titan svårsåld? (Sorry om jag postar på fel ställe, vet inte hur detta funkar)
Du postar på rätt ställe. God morgon. :)

Jag skulle säga att i den här forumdelen är 176 just nu relativt populär och inte direkt svårsåld i jämförelse med de flesta andra Panerai-modeller.

Ute i världen är modellen inte lika populär, men fortfarande inte skitsvår att sälja.
Enig kring att 176 och övriga titan-Bettarinis just nu är rätt poppis här i Sverige; tycker titan generellt verkar vara rätt uppskattat även bland Paneristi internationellt.
 

JonWin

Omega
Enig kring att 176 och övriga titan-Bettarinis just nu är rätt poppis här i Sverige; tycker titan generellt verkar vara rätt uppskattat även bland Paneristi internationellt.
Vad bra, tack så mycket. Är det stökigt att sälja på chrono24? Ska man sälja här så att den kommer i rätta händer? Tips tas tacksamt emot
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Vad bra, tack så mycket. Är det stökigt att sälja på chrono24? Ska man sälja här så att den kommer i rätta händer? Tips tas tacksamt emot
C24 kostar en avgift, vet inte hur mkt. Här är nog ett bra ställe. Är det din som ligger på blocket? Isf förstår jag om den är svårsåld.

Allt går att sälja om det är rimligt prissatt.
 

JonWin

Omega
C24 kostar en avgift, vet inte hur mkt. Här är nog ett bra ställe. Är det din som ligger på blocket? Isf förstår jag om den är svårsåld.

Allt går att sälja om det är rimligt prissatt.
HAHA!! Jag har dålig koll, sänkte priset, blocket brukar ju innebära galet prutande så jag tog i med marginal... Vad är rimligt?
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
HAHA!! Jag har dålig koll, sänkte priset, blocket brukar ju innebära galet prutande så jag tog i med marginal... Vad är rimligt?
Jag har inte sett din annons, jag skulle säga 45K typ, men lyssna hellre på Norrland och de andra, de har kikat på titan-pannor avsevärt mycket mer än jag.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Vad bra, tack så mycket. Är det stökigt att sälja på chrono24? Ska man sälja här så att den kommer i rätta händer? Tips tas tacksamt emot
Dels kostar det att sälja på C24 precis som Norrland påpekar, och dels är det ett härke att som privatperson frakta fullförsäkrat utomlands.
Skulle också börja med att annonsera här..
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Tips: Såg att gripenbro hade en R serie (2015) 112 för 40k. Är inte det ett rätt bra pris? Kommer med papp, inner & ytterbox, manualer, tags och cert samt 1 års garanti.
 

apelsin.med.urverk

Panerai
2-Faktor
Någon som gillar att köra alligator på sin bettarini? Lite sugen på att köpa det svarta OEM-bandet som ligger ute på k&s och köra på min 111a, men kanske inte passar på en så toolig panna...
 
Topp