Härligt, gratulerar!Ett steg i rätt riktning, bara bandet som fattas
Aka
Nytt in!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt, gratulerar!Ett steg i rätt riktning, bara bandet som fattas
Aka
Nytt in!
Gillar denna mer den här gången
Är det bara Krons och Nymans som gäller för Panerai (tillbehör) i Sverige? Onekligen svårt att få kontakt/svar
Tyvärr rekommenderar jag en resa eller att du ber någon av oss åka dit och handlar åt dig.Gillar denna mer den här gången
Är det bara Krons och Nymans som gäller för Panerai (tillbehör) i Sverige? Onekligen svårt att få kontakt/svar
Tyvärr rekommenderar jag en resa eller att du ber någon av oss åka dit och handlar åt dig.
Hur är det nu - hur mycket kostar ett grönt 22mm gummi?? Jag blir också sugen…Känner detta också. Fattar att mail inte är prio men är knepigt med telefon också. Nåja, ger dom någon arbetsdag tid sen får jag kanske inkassera en tjänst hos lokal Klocksnackare
Tror dom ligger på ca 2500krHur är det nu - hur mycket kostar ett grönt 22mm gummi?? Jag blir också sugen…
Krons har sålt lösa keepers tidigare iafHallå! Om man skulle vara en keeper till svart gummi 24mm kort, kan man köpa endast den någonstans?
Hur är det nu - hur mycket kostar ett grönt 22mm gummi?? Jag blir också sugen…
Tror dom ligger på ca 2500kr
Nya Radiomir i brons #760? ser riktigt fin ut iaf på den här bilden, har varit lite skeptisk till combon blå visare och grön tavla men här ser den ju helt grym ut… lite patina på det så
Exakt, vad är priset på den?Sant med ett mattare och mer sliter case kanske det matchar bättre. Vi får se när Yann sliter ner sitt
Det är helt sjukt, köp AM.2100 hos Krons
Dock kostar vanligt pin buckle i stål 3500 vilket är provocerande högt relativt priset på klockan.
Jag sålde helt ovetande detta ett original gummi inkl buckle för typ en tusenlapp för kanske 2 år sen. Bara att gratulera den som köpte - han visste nog vad det var värt!Det är helt sjukt, köp AM.
Såg även ett beg häromdagen för 1500 här på KS vill jag minnas
Exakt, vad är priset på den?
Det är helt sjukt, köp AM.
Såg även ett beg häromdagen för 1500 här på KS vill jag minnas
61:an regerar...Life på landstället sucks.. gamla päronen på besök också..
Jag hade beställt ett svart & ett grönt till min 682:a, när jag hämtade banden så bjöd dom på dom Väldigt snällt.2100 hos Krons
Dock kostar vanligt pin buckle i stål 3500 vilket är provocerande högt relativt priset på klockan.
Jag hade beställt ett svart & ett grönt till min 682:a, när jag hämtade banden så bjöd dom på dom Väldigt snällt.