• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Caravelle33

Vacheron
Plötsligt händer det!
3F75E803-8979-4A67-ADA7-F005E4EB327C.jpeg
D0C96E14-9F84-4F55-ADDD-A6D8A97D80A0.jpeg
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Skönt att se att "390:n" hamnat i goda händer med jämlika! 🥰
Måste ändå säga att det är en riktigt bra ref!
Jag håller med. Grym klocka! Som jag skrivit tidigare här i tråden är denne tyvärr ”för” bra och fin! Använda den bara på jobbet och middagar typ. Till vardags är jag för aktiv och livrädd att dinga den då skicket var grymt som du vet. Så jag tror typ en submersible passar min livsstil bättre. Men jag står nog ändå fast vid att i 44mm är det få ref som slår just 390
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Vill minnas att det fanns en pam796 här inne, Någon som vet ifall den finns kvar på forumet? 😊

Nån köpte en i juli 2020 (samtidigt som jag köpte 915) så borde gå att hitta bakåt i tråden.

Den är så otroligt bra. Älskar reservindikatorn, så synd att man inte får den på 914/915 (inte ens när de hade glasbaksida)

Edit: ett dygn sen på bollen, det var nog RI jag tänkte på
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
En liten fundering från en som haft några Panerai men är fortfarande novis. Men när man lägger upp en bild kanske skriva vilken ref nr så nya och noviser lär sig kanske känna igen ref? eller är det bara jag som önskar det var så?
Det är inte bara du som önskar det. Vi är bra på det ibland så tack för påminnelsen.

Rättning i ledet nu gubbar!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Någon firar midsommar med att kränga första quarantan på ks?

 
Topp