Top notch!För din skull absolut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Top notch!För din skull absolut
För din skull absolut
Är den redan där? Om det nu är samma som kom in i tråden för ett tag sedan.PAM197, råkar finnas en på Nymans pre-owned (dock ännu ej online). Med denna vore du dock inte ocool utan tvärtom förbannat cool
Grattis? Jag förstod typ inget av det där.Sitter i den gröna stolen och väntar på potatisen
Hogen är klar för onsdagens besiktning men fick bakslag igen då Åland kräver körkort även på 30 maskiner. Så det får bli ett moppekort till Agnes när vi kommer tillbaka till Fjollträsk
Haha, en intern grej med @Caravelle33 om Hogen. Men mopeden ska ska besiktigas på onsdag och just nu kommer den gå igen.Grattis? Jag förstod typ inget av det där.
Besiktas. Körkort. Mycket märkligtHaha, en intern grej med @Caravelle33 om Hogen. Men mopeden ska ska besiktigas på onsdag och just nu kommer den gå igen.
PAM197, råkar finnas en på Nymans pre-owned (dock ännu ej online). Med denna vore du dock inte ocool utan tvärtom förbannat cool
F-n så smutt! Ser bra ut!She’s back!
Efter nästan två och en halv månad på hospitalet är hon hemma igen, nu på ett ”hipster-camo”
Fröken 1055
Finska Kongo... dom är inte kloka här. Moppen är från 1976 och har aldrig besiktigats tidigare men nu när jag ska ställa på henne igen så krävs en besiktning... Kongo brorsanBesiktas. Körkort. Mycket märkligt
Men moppen är fan king! Borde klara sig utan besiktning och körkort bara på färgen. (Själv hade jag en rosa crescent compact)
Den är grym! Du får visa baksidan också.Inget annat märke jag testat genom åren ger samma känsla som Panerai. Det är något speciellt.
796
Snygg! Roligt att PR indikatorn har lume på sig
En sån nödvändig detalj som får mig att gå igångSnygg! Roligt att PR indikatorn har lume på sig
Cool! Även 422 har lume på pr indikatorn. 190 hade också det.
422 är en favorit för mig, otroligt läcker. Himla trevlig med detaljer som dessa
Cool! Även 422 har lume på pr indikatorn. 190 hade också det.
1. 8-dagars Luminor är tunnast, exempelvis 914/915. De är typ 13,5 om jag minns rätt.Hello
Riktigt mycket fint i den här forumdelen. Jobbar mig genom tråden och samlar kunskap men otålig som man är tänker jag att jag testar genvägen att fråga rakt ut om någon vet på rak arm:
1) vilken är den tunnaste Luminoren utan att gå på due?
2) har case:et ändrats något mellan generationerna på PAM111/PAM510/PAM915? Tänker mest på tjockleken där jag hittar blandad info (13-16mm)
tack på förhand! Första pannaköpet närmar sig med stormsteg
Är rätt säker på att 914 och 560 är identiska när det kommer till case.Svarar (delvis) på min egen fråga. Någon som har koll på ev skillnad mellan 560 och 914?
https://www.everestbands.com/blogs/bezel-barrel/pam-111-versus-pam-560-same-but-different
“PAM 111 is about 1.5mm taller than the PAM 560 (15mm vs 13.5mm)”
Är rätt säker på att 914 och 560 är identiska när det kommer till case.