Burit denna 50 av 54 dagar nu. Det är nog personligt rekord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PAM063 Edt den som förstår…Burit denna 50 av 54 dagar nu. Det är nog personligt rekord.
Har aldrig testat en titan Panna men nog sitter man och väntar på att @Vesper ska lägga till ”bytes” på sin annons176 är grymt bra tycker jag, min klara favorit av dom tre.
Har du testat honom ?Har aldrig testat en titan Panna men nog sitter man och väntar på att @Vesper ska lägga till ”bytes” på sin annons
Nej det känns lite oförskämt men tanken slog mig när den inte gick iväg på tratten, vem vet - han kanske kikar in härHar du testat honom ?
Det är fritt fram att prova, men ser helst en ren försäljningNej det känns lite oförskämt men tanken slog mig när den inte gick iväg på tratten, vem vet - han kanske kikar in här
Vilken ref är denna ?Just going to leave this right here.... Nu ska jag gå och gråta
605.Vilken ref är denna ?
Saknas bara "Republiken" på tavlanPAM063 Edt den som förstår…
PAM 590, underbar modell
Den här dök upp en för ett tag sen.
Den är svincool! Antar att den svarta boetten slimmar ner den lite? Men med alla de komplikationerna är det väl en riktig chonker?
Den är svincool! Antar att den svarta boetten slimmar ner den lite? Men med alla de komplikationerna är det väl en riktig chonker?
Den är tjock men alla grejer väger uppDen är svincool! Antar att den svarta boetten slimmar ner den lite? Men med alla de komplikationerna är det väl en riktig chonker?
Tveklöst 915, dvs. den nedre. Så mycket roligare med 8-dagars handvevat, så mycket mysigare på handleden, så mycket mer Panerai.Funderar på att köpa mig en Panerai. Alltid dreglat över att få äga en. Så idag besökte vi Nymans. Väldigt trevlig upplevelse. Nu blir det svårt att bestämma vilken man ska köpa
Ja den tyckte jag lite bättre om. Jag gillar ju polerat och jag tyckte den satt lite bättre än 1312. Men den blåa sekundvisaren är för jävla bra på den andra. Detaljerna är viktiga.. men det lutar åt 915 dock kanske den med power reserve visaren.Tveklöst 915, dvs. den nedre. Så mycket roligare med 8-dagars handvevat, så mycket mysigare på handleden, så mycket mer Panerai.
Noooo, inte med PR-visare. Det är inte ett bra val.Ja den tyckte jag lite bättre om. Jag gillar ju polerat och jag tyckte den satt lite bättre än 1312. Men den blåa sekundvisaren är för jävla bra på den andra. Detaljerna är viktiga.. men det lutar åt 915 dock kanske den med power reserve visaren.
Kolla annars pam796 så får du blåa detaljer samt PR fast på baksidan. Dock destro men är en toppenmodell enligt mig om en kan leva med att den känns spegelvändJa den tyckte jag lite bättre om. Jag gillar ju polerat och jag tyckte den satt lite bättre än 1312. Men den blåa sekundvisaren är för jävla bra på den andra. Detaljerna är viktiga.. men det lutar åt 915 dock kanske den med power reserve visaren.
Ja den tyckte jag lite bättre om. Jag gillar ju polerat och jag tyckte den satt lite bättre än 1312. Men den blåa sekundvisaren är för jävla bra på den andra. Detaljerna är viktiga.. men det lutar åt 915 dock kanske den med power reserve visaren.
Vilken med PR-visare?Noooo, inte med PR-visare. Det är inte ett bra val.
Och blå sekundvisare skaffar du sen på din andra panna.
795 eller 797 tror jag det syftas påVilken med PR-visare?