• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Burit denna 50 av 54 dagar nu. Det är nog personligt rekord.

1000001701.jpg
 
Det blev aldrig riktigt någon kärlek mellan mig och swimskin-bandet. Tycker inte det svarta lirar med det blåa på min submersible. Någon sugen på att testa för runt halva priset av ett nytt? :)
 
Funderar på att köpa mig en Panerai. Alltid dreglat över att få äga en. Så idag besökte vi Nymans. Väldigt trevlig upplevelse. Nu blir det svårt att bestämma vilken man ska köpa🧐
C5F2A391-E098-4583-BF0B-F7A77EF06E12.png
F2430DE7-3E67-403F-87F6-E9D6C42756ED.png
Tveklöst 915, dvs. den nedre. Så mycket roligare med 8-dagars handvevat, så mycket mysigare på handleden, så mycket mer Panerai. :)
 
Tveklöst 915, dvs. den nedre. Så mycket roligare med 8-dagars handvevat, så mycket mysigare på handleden, så mycket mer Panerai. :)
Ja den tyckte jag lite bättre om. Jag gillar ju polerat och jag tyckte den satt lite bättre än 1312. Men den blåa sekundvisaren är för jävla bra på den andra😅. Detaljerna är viktiga.. men det lutar åt 915 dock kanske den med power reserve visaren.
 
Ja den tyckte jag lite bättre om. Jag gillar ju polerat och jag tyckte den satt lite bättre än 1312. Men den blåa sekundvisaren är för jävla bra på den andra😅. Detaljerna är viktiga.. men det lutar åt 915 dock kanske den med power reserve visaren.
Noooo, inte med PR-visare. Det är inte ett bra val. :)

Och blå sekundvisare skaffar du sen på din andra panna. :)
 
Ja den tyckte jag lite bättre om. Jag gillar ju polerat och jag tyckte den satt lite bättre än 1312. Men den blåa sekundvisaren är för jävla bra på den andra😅. Detaljerna är viktiga.. men det lutar åt 915 dock kanske den med power reserve visaren.
Kolla annars pam796 så får du blåa detaljer samt PR fast på baksidan. Dock destro men är en toppenmodell enligt mig om en kan leva med att den känns spegelvänd
 
Ja den tyckte jag lite bättre om. Jag gillar ju polerat och jag tyckte den satt lite bättre än 1312. Men den blåa sekundvisaren är för jävla bra på den andra😅. Detaljerna är viktiga.. men det lutar åt 915 dock kanske den med power reserve visaren.

Noooo, inte med PR-visare. Det är inte ett bra val. :)

Och blå sekundvisare skaffar du sen på din andra panna. :)
Vilken med PR-visare?
 
Tillbaka
Topp