Hur kan 1334 möjligen bli bättre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kan 1334 möjligen bli bättre!
California dial, resten sammaHur kan 1334 möjligen bli bättre!
Såg någon månfas-variant på instagram idag, är det helt nytt för Panerai eller finns det fler sedan tidigare? Kanske till och med någon här som har en?
920 finns ju iofs och är inte due.Det är i Luminor Due-serien, riktad mot kvinnor, 38mm, och de har typ precis släppts. Vi har nämnt dem i nyheter-tråden, tror jag.
Alltså jag hatar och älskar er på samma gång. Ge mig meeer. Kommer det en motsvarande 720 fast i 45mm uppnår jag nirvana och byter in min mot den krympta varianten, även om den inte är limiterad.Som @azcii säger... det kommer ännu bättre nästa år
You'll love this...Alltså jag hatar och älskar er på samma gång. Ge mig meeer. Kommer det en motsvarande 720 fast i 45mm uppnår jag nirvana och byter in min mot den krympta varianten, även om den inte är limiterad.
För övrigt tänker jag perversa, sjuka tankar som inbegriper 1342. Jag behöver en stödgrupp.
Alltså jag hatar och älskar er på samma gång. Ge mig meeer. Kommer det en motsvarande 720 fast i 45mm uppnår jag nirvana och byter in min mot den krympta varianten, även om den inte är limiterad.
För övrigt tänker jag perversa, sjuka tankar som inbegriper 1342. Jag behöver en stödgrupp.
Om man spanar på de andra bilderna i annonsen så tror jag det är glas och boett som förhoppningsvis bara är skitiga.
OK. Kanske läge att ta bättre foton då för i annonsen ser tavlan skadad ut.Det var skit på glaset… hehe. Eller missar jag något?
773:Vad är det för skillnad på 1086 och 773 mer än placeringen av Luminor och Panerai? Googlat men hittar inte riktigt något. Tack på förhand!
Vilken kunskapsbank.. Stort tack!773:
Svarta visare
Stängda siffror
Finns både med skruvar och pins för bandbyte
1086:
Stålvisare
Öppna siffror
Finns bara med skruvar
Jag är lite trött på honom faktiskt ...
Håll i hatten nu!
Jag är lite trött på honom faktiskt ...
Gå in och kolla nu..
Håll i hatten nu!
Vart hittar du det här?
Håll i hatten nu!
Vart hittar du det här?
Mitt problem är nog att jag är inte är 100% säker på att de där är äkta. Jag menar "STEEEL" exempelvis?
Mitt problem är nog att jag är inte är 100% säker på att de där är äkta. Jag menar "STEEEL" exempelvis?
Jag vet att José har exponerat många förfalskare genom åren, men en del manövrar han gjort får mig att ifrågasätta om han gör det för att se till att allt är äkta eller bara "tillåta" de förfalskningar han själv gillar, typ.Ja det där var minst sagt lite lurt!
Jag vet att José har exponerat många förfalskare genom åren, men en del manövrar han gjort får mig att ifrågasätta om han gör det för att se till att allt är äkta eller bara "tillåta" de förfalskningar han själv gillar, typ.
Det där känner jag igen. Har någon gång läst om att några klockor var felstavade med steeel. Kommer dock inte håg vart jag läste det.Kan STEEEL kanske röra sig om ett (äkta) fabriksfel?
Kom på nu att det var på 399. Dom flesta har fått det utbytt men det finns några original kvar Det där ser ju ut som ett OP XXVII MinervaverkDet där känner jag igen. Har någon gång läst om att några klockor var felstavade med steeel. Kommer dock inte håg vart jag läste det.