Vackert!God Jul
Årets första paket var från tomten till mig, har varit jävligt snäll i år tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert!God Jul
Årets första paket var från tomten till mig, har varit jävligt snäll i år tycker jag
TackarStort grattis! Grym!
Ha ha och tackÄlskar att du är så otippad, tack för det, och god jul!
Jag gillar den där Norrlandstomten. Kanske ska börja fira jul lite mer uppåt landetGod Jul
Stort grattis till fantastisk julklapp !God Jul
Ehm. Är den på riktigt? Den ser ju fantastisk ut.Fick en trevlig julklapp på posten från allas vår @Caravelle33
Från en missbrukare till en annan eller
Beror på hur du menar , kronskyddet har hamnat upp och nerEhm. Är den på riktigt? Den ser ju fantastisk ut.
Ja, jag tar definitivt en klocka värd 50-60kkr och limmar fast den i en ram och ger bort i julklapp. Not!Ehm. Är den på riktigt? Den ser ju fantastisk ut.
SnålvernerJa, jag tar definitivt en klocka värd 50-60kkr och limmar fast den i en ram och ger bort i julklapp. Not!
Om det är ett foto så är det väldigt bra gjort med skuggor, mest bara det jag menade. Om det inte är ett foto, så ... ja ... då är det väl på riktigt?Ja, jag tar definitivt en klocka värd 50-60kkr och limmar fast den i en ram och ger bort i julklapp. Not!
Ok! Du menade så, det fattade jag inte. Det är en klocka men en död klockaOm det är ett foto så är det väldigt bra gjort med skuggor, mest bara det jag menade. Om det inte är ett foto, så ... ja ... då är det väl på riktigt?
Ok! Du menade så, det fattade jag inte. Det är en klocka men en död klocka
Snålverner
Riktigt bra. Vilken ref är detta?Gott nytt år!
Jag gissar 683. https://watchbase.com/panerai/submersible/pam00683Riktigt bra. Vilken ref är detta?
2023 - year of the Radiomir !Panerai on Instagram: "Una Storia Leggendaria. Panerai’s story dates back to1860. A story made of a spirit of innovations where all the projects were developed to achieve performances and functional design in response to evolving technical needs.
8,397 likes, 52 comments - panerai on December 31, 2022: "Una Storia Leggendaria. Panerai’s story dates back to1860. A story made of a spirit of innovations where all the projects were developed to achieve performances and functional design in response to evolving technical needs. #Panerai...www.instagram.com
Vad kan nu detta vara?