Alltså, det blir inte bättre än såhär?Gott nytt år
![]()
Extremt välbalanserad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså, det blir inte bättre än såhär?Gott nytt år
![]()
Enl rykten så skall det ligga en 788 och en 995 nedsatta med 40% på Krons
22% på 995, frågade igår. Osäker på 788Enl rykten så skall det ligga en 788 och en 995 nedsatta med 40% på Krons
Dåligt av Krons att sätta upp en 40% skylt om det inte gäller.22% på 995, frågade igår. Osäker på 788
Stod det 40% på båda hyllorna? Tänker om 40% endast gäller modellerna där nere. Bara en vild gissning nuDåligt av Krons att sätta upp en 40% skylt om det inte gäller.
![]()
Det är som du skriver, men jag anser att det är otydligt. I ett annat fönster stod det 25%.Stod det 40% på båda hyllorna? Tänker om 40% endast gäller modellerna där nere. Bara en vild gissning nu
Riktigt bra. Vilken ref är detta?
Sent svar men det stämmer. 683 är ref.
Om vi ändå hade en fungerande PAM authentication.Torr nördhumor
![]()
Bioshock-referensen fick han av mig en gång i tidenUrban Gentry köper sin första Panerai…
Är detta någon man borde veta vem det är?Urban Gentry köper sin första Panerai…
Jag har heller ingen aningÄr detta någon man borde veta vem det är?
Är detta någon man borde veta vem det är?
Tristano Veneto ("TGV") - driver en av de största klockkanalerna på Youtube och har varit med väldigt länge.Jag har heller ingen aning
Borde och borde… gillar du klockor och om du har hört talas om Youtube så är det svårt att missa honomÄr detta någon man borde veta vem det är?
Jag gillar inte klockor. Jag gillar Panerai. Så det kan vara poängen.Borde och borde… gillar du klockor och om du har hört talas om Youtube så är det svårt att missa honom![]()
Helt missat.Tristano Veneto ("TGV") - driver en av de största klockkanalerna på Youtube och har varit med väldigt länge.
Jag hänger mycket på Youtube, men uppenbarligen har algoritmerna där förstått mitt intresse. Teddy Baldassare och Jenni L dyker upp med jämna mellanrum, men TGV är fullkomligt ny för mig.Borde och borde… gillar du klockor och om du har hört talas om Youtube så är det svårt att missa honom![]()
Finns ju så otroligt mkt både högt och lågt så fullkomligt omöjligt att följa/titta på allt, är själv en periodare vad det gäller YT videos och följer ingen fullt ut.Jag hänger mycket på Youtube, men uppenbarligen har algoritmerna där förstått mitt intresse. Teddy Baldassare och Jenni L dyker upp med jämna mellanrum, men TGV är fullkomligt ny för mig.
Det är ju ändå rätt oskyldiga sakerGillar klockor och youtube men på youtube dyker det mest upp videos på katter och yatcher
Jag flyr klock-youtube som pesten, lyckas inte alltid. Men den här gången!Borde och borde… gillar du klockor och om du har hört talas om Youtube så är det svårt att missa honom![]()
Jag är riktigt sugen på 995. Får se om sen är kvar nästa vecka. Hur bärs den jmf med Bettarini 44?Var förbi och kollade på Krons rea idag.
Sub (929?) kostade 82.000 och gröna Radiomir 995 kostade 89.000kr, såg inte priset på Luminor (778?)
![]()
Jag är riktigt sugen på 995. Får se om sen är kvar nästa vecka. Hur bärs den jmf med Bettarini 44?