Alltid gött med t-swiss-t efter en tid utan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SnyggtReppar panerai även civilt, custom laptop fodral av Oleg
What?I den här gruppen så är det vanliga svaret ett ja på den frågan, men om jag tar av mig glasögonen så blir mitt svar nästan
Haha, underbart! Då valde jag ju den absolut bästa gruppen att ställa fråganI den här gruppen så är det vanliga svaret ett ja på den frågan, men om jag tar av mig glasögonen så blir mitt svar nästan
Inget OWG Mars för mig så jag tar två klockor och drar till Åre och roar mig helt legalt
4 nyanser av brunt.Reppar panerai även civilt, custom laptop fodral av Oleg
100%4 nyanser av brunt.
4 nyanser av brunt.
Ganska säker på att det inte är ett OEM, det brukar vara den där märkningen på diverse eBay spännen. Jag kan vara intresserad av det hur som helst om det är rosé färgat. Saknar ngt spänne till 684:an så jag kan kika på det i veckan om det funkar.Tänkte sälja det bruna gummit som följde med 372, och undrar lite kring om ni tycker att spännet ser ut att vara oem? Svårt att fånga på bild, men tonerna är mer åt roseguldshållet än stål.
Det kan vi självklart lösa!Ganska säker på att det inte är ett OEM, det brukar vara den där märkningen på diverse eBay spännen. Jag kan vara intresserad av det hur som helst om det är rosé färgat. Saknar ngt spänne till 684:an så jag kan kika på det i veckan om det funkar.
Har du ångrat dig?Till salu nära dig
Inte alls men när jag sålde 320 så minskade antal band som används kraftigt så den är ganska tom. Sugen?Har du ångrat dig?
Har redan 2st. Borde dock inte vara svårsåltInte alls men när jag sålde 320 så minskade antal band som används kraftigt så den är ganska tom. Sugen?
Ytterligare en anledning att bege sig till tok-holm