• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

🤩🤩

E18FDB73-4E02-4642-A699-BD52340500A3.jpeg

BEB6AE45-771A-4F3C-AA69-DB651EDE2EB5.jpeg
Ska bli skönt att kunna gå och spana på klockor och inte allt det där andra som AD också säljer, som Rolex och Tudor och sånt ...

På tal om graverat så hittade jag just något spännande ...

2020_08_3149-Panerai-Engraving-3-1.jpg

En 604 till salu här på forumet, visserligen lokaliserad i Zürich men priset är bra. Skillnaden mot den jag hade, 672, är att det här verket inte är lasergraverat. Det sjuka är att jag börjar tänka på att jag ju ändå skall till Zürich i april. Jag har ju redan testat 672, som är lite bättre men det höll inte. #sjukihuvudet, #fucktard, #youneverlearn

En 604 till salu här på forumet, visserligen lokaliserad i Zürich men priset är bra. Skillnaden mot den jag hade, 672, är att det här verket inte är lasergraverat. Det sjuka är att jag börjar tänka på att jag ju ändå skall till Zürich i april. Jag har ju redan testat 672, som är lite bättre men det höll inte. #sjukihuvudet, #fucktard, #youneverlearn
Köp den! Eller tatuera dig, du väljer :)

Jag har blivit lite betuttad i Due. Speciellt 1046. Hade jag haft ett Joakim Von Anka-valv hade jag inte tänkt en sekund på det, men är det ekonomiskt självmord att köpa en vittavlad herr-due med 30m wr? :p Den kommer få dela lådan med 1074 (42mm sub), 127 (47mm luminor), 753 (45mm rad)

Vad tycker ni om den? Jag är kär, men alltid skoj o höra andras åsikter.
1678692169481.png

Senast ändrad:
Jag har blivit lite betuttad i Due. Speciellt 1046. Hade jag haft en Von Anka valv hade jag inte tänkt en sekund på det, men är det ekonomiskt självmord att köpa en vittavlad herr-due med 30m wr? :p Den kommer få dela lådan med 1074 (42mm sub), 127 (47mm luminor), 753 (45mm rad)

Vad tycker ni om den? Jag är kär, men alltid skoj o höra andras åsikter.
1678692169481.png
Just 1046 är skitsnygg men jag ser inte hur man skulle kunna få tillbaka ens hälften av pengarna. 😩

Tillbaka
Topp