Det blir detVet du om det blir någon slags festlig invigning?
edit: kom på att jag kanske redan frågat tidigare - börjar bli glömsk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir detVet du om det blir någon slags festlig invigning?
edit: kom på att jag kanske redan frågat tidigare - börjar bli glömsk
Det blir det
Ska bli skönt att kunna gå och spana på klockor och inte allt det där andra som AD också säljer, som Rolex och Tudor och sånt ...
och Zenith!Ska bli skönt att kunna gå och spana på klockor och inte allt det där andra som AD också säljer, som Rolex och Tudor och sånt ...
och Zenith!
Schysst.Nya buckles
Mmmm....röttNya buckles
Den går också att gravera
Hade varit rätt coolt!Den går också att gravera
Verkar vara svårsåld men den köstar ju inget att förvaraHar redan 2st. Borde dock inte vara svårsålt
Snyggt! Välkommen! Dina guldpannor? Vad har du mer i lådanHärliga tider en klocka om dagen, håller mig vaken
Snyggt! Man får nästan guldfeberHärliga tider en klocka om dagen, håller mig vaken
Köp den! Eller tatuera dig, du väljerEn 604 till salu här på forumet, visserligen lokaliserad i Zürich men priset är bra. Skillnaden mot den jag hade, 672, är att det här verket inte är lasergraverat. Det sjuka är att jag börjar tänka på att jag ju ändå skall till Zürich i april. Jag har ju redan testat 672, som är lite bättre men det höll inte. #sjukihuvudet, #fucktard, #youneverlearn
Har tatueringsförbud hemifrån, frugan tycker det räcker som det ärKöp den! Eller tatuera dig, du väljer
Då kan du köpa den som en avtagbar tatuering ju. Som en dyr gnuggisHar tatueringsförbud hemifrån, frugan tycker det räcker som det är
Ja, om det stämmer som @azcii skriver att due kommer komma med 100m senare i årJag har blivit lite betuttad i Due. Speciellt 1046. Hade jag haft en Von Anka valv hade jag inte tänkt en sekund på det, men är det ekonomiskt självmord att köpa en vittavlad herr-due med 30m wr?
Just 1046 är skitsnygg men jag ser inte hur man skulle kunna få tillbaka ens hälften av pengarna.Jag har blivit lite betuttad i Due. Speciellt 1046. Hade jag haft en Von Anka valv hade jag inte tänkt en sekund på det, men är det ekonomiskt självmord att köpa en vittavlad herr-due med 30m wr? Den kommer få dela lådan med 1074 (42mm sub), 127 (47mm luminor), 753 (45mm rad)
Vad tycker ni om den? Jag är kär, men alltid skoj o höra andras åsikter.