Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@oddface har dock inte fått upp skruvade på hemsidan än...Skruvad spänne till OEM eller läderband, vad köper ni dessa? Fick tips om Watchwear men tar gärna andra tips.
PM@oddface har dock inte fått upp skruvade på hemsidan än...
Ja, alltså, jag ser på det så här. Om man har endast en Panerai så ska den vara maximal storlek som funkar på ena handled, typ. Både Radiomiren i 45mm och luminor i 44 funkar ju skitbra på dig. Mindre klockor kan msn ha andra märken av.
Provade du något 47mm? Kan nog funka det med .
Höger. Jag är inte förtjust i guld.Höger eller vänster?
Förstår, det är väldigt osvenskt men riktigt läckert ändå! Stål funkar till allt och vardag, men det har jag många andra klockor tillHöger. Jag är inte förtjust i guld.
Vänster. Det går alltid att snabbt hitta en i rostfritt till nästa inköp.Höger eller vänster?
Förstår, det är väldigt osvenskt men riktigt läckert ändå! Stål funkar till allt och vardag, men det har jag många andra klockor till
Vänster. Guld är fantastiskt snyggt på andraHöger eller vänster?
Den i guld är väl 42mm medan den i stål är 45mm.Höger eller vänster?
Stämmer, för mig med 16,5 cm handled så är 42mm rätt lagom. 45 känns groteskt men är kanske lite vanesak. Vill eg ha en panna med kronskydd men dessa virelugs funkar betydligt bättre med liten handled.Den i guld är väl 42mm medan den i stål är 45mm.
Jag gillar mindre Panerai men med virelugs blir 42mm ganska litet.
WristskottDen i guld är väl 42mm medan den i stål är 45mm.
Jag gillar mindre Panerai men med virelugs blir 42mm ganska litet.
Guldaren sitter som en smäck på dig!Wristskott
Nej.Kan vi enas om att Fiddyn den ultimata ”moderna” pannan?
Hör vad du säger men utveckla?Kan vi enas om att Fiddyn den ultimata ”moderna” pannan?
Hör vad du säger men utveckla?
Kör på guld!Wristskott
Jag tycker den är för stor. En del andra 47or är mer proportionerliga.Nu är du svår. Du får väl ändå bjussa på ett motbud
Handjagad 47mm, ren tavla med perfekt font. Billigt urverk, kupat glas och subsekund.
De som talar emot är glasbaksidan och att det är saffirglas men man kan ju inte få allt.
Nix.
Är jag ensam om att fortf digga de gamla stora pannorna!?
Lätt guldWristskott
Jag tycker den är för stor. En del andra 47or är mer proportionerliga.
Lattjo att man kan tycka så olika.
Jag kan hålla med om att caset och luggarna gör att exempelvis 372:ans proportioner blir bättre. Samtidigt tycker jag att tavlan blir bättre med de gröna index, tunnare fonten med de öppna siffrorna och den högre placeringen av ”Luminor Panerai” och de längre vitsarna.
Nej
Är jag ensam om att fortf digga de gamla stora pannorna!?
Ahh nice the twin!