312 och 233 har inte samma boett så banden passar inte på varandra.
233 ska ha rubberb 1950 type 1, ricvins 312:a ska ha 1950 type 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
312 och 233 har inte samma boett så banden passar inte på varandra.
Det är ej samma band till de modellerna. ping pong @RicVin gubbe!Stämmer, även om de krävdes mycket vilja och en del skills för att få ihop de.
Fan!! Det är bara jag som är blåst alltså?!har inte sagt ngt om att de passar 312? Molle skickade med de när jag köpte 233an som nu @StarMan har så de så!
Jag har inte satt kniven i det änOm det passar till 112 så . Fast du kanske har knasat sönder det ?
Jag har inte satt kniven i det än
Men jag tror inte det passar. Men va faan vet jag??!!
Jag hade ingen aning om att det fanns två olika 1950 boetter och därför räknade jag kallt med att det skulle passa. Ber om ursäkt för att jag inte gjorde min hemläxa och tackar för upplysningen @k0ltrasten m.fl. Du får naturligtvis returnera bandet @RicVin , PM:a!Fan!! Det är bara jag som är blåst alltså?!
Aha, skulle varit en 000 då kanske?112 är ju inte 1950 case så de tror ja Inte.
Aha, skulle varit en 000 då kanske?
Mycket vänligt!! PM på väg!Jag hade ingen aning om att det fanns två olika 1950 boetter och därför räknade jag kallt med att det skulle passa. Ber om ursäkt för att jag inte gjorde min hemläxa och tackar för upplysningen @k0ltrasten m.fl. Du får naturligtvis returnera bandet @RicVin , PM:a!
Ok, kollar.000 har inte heller 1950 case, finns RubberB till vanliga Luminor med tror ja
000 har inte heller 1950 case, finns RubberB till vanliga Luminor med tror ja
Det är Luminor.Bettarini-case?
Det är Luminor.
Ja.
Luminor finns både med bettarini och 1950
Och när det är 1950 kallas den väl Marina?
Nix, kallas Marina när subsekund finns.Och när det är 1950 kallas den väl Marina?
Så ska det vara, hur ofta behöver man ta tider längre än 60 minuter med exakthet?Kan det vara så att den blå är sekund och den vita minuter? Men timmar då?
Inte så ofta men det finns faktiskt tillfällen där jag behöver det.Så ska det vara, hur ofta behöver man ta tider längre än 60 minuter med exakthet?
Låter mycket spännande!Om allt går enligt plan så kan jag bidra med en ny Panna i den här tråden imorgon eftermiddag...