Royal Capital, 7mm, 10atm. Bajs-due
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min 112 med nytt strap hälsarBlev med nytt strap idag efter ett möte med @Janne2000
Edit: kanske skulle ta och putsa den lite också såg jag nu![]()
riktigt snyggt. men satan vilket spänne, ser ju ut att vara samma dia som klockanDetta landade idag
![]()
ett ödle/kalvskin från Kain H.![]()
Införskaffat enkom för att matcha
![]()
Mycket bra!Som sagt, assolutamente på
![]()
TackMycket bra!
Spännet är stort! Men jag har redan vant mig, det balanserar klockan mycket bättre, känner redan att det blir svårt att gå till baka till det "lilla" ome spännetriktigt snyggt. men satan vilket spänne, ser ju ut att vara samma dia som klockan![]()
Grattis! Bytte du in Tanken?Sådärja! Dagens inköp, en PAM392. Vansinnigt nöjd!
![]()
Grattis! Bytte du in Tanken?![]()
Vilken modell av Tanken?Nix, har faktiskt inte fått den än utan ska hämta ut den på måndag. Men tanken är nog att flippa Tanken så småningom ändå![]()
Vilken modell av Tanken?
Utan datum, GMT och 44-47mm hade den varit perfekt för färgen är magisk.Kommentarer på nya pam688. Limiterad till 300 ex. 42 mm.![]()
Tycker den är skitsnygg. Fast utan blått läder...Kommentarer på nya pam688. Limiterad till 300 ex. 42 mm.![]()
Håller med. Samma färg på lädret är som matchande träningsoveraller på campingen. Undantaget är svart och vitt.Tycker den är skitsnygg. Fast utan blått läder...
Jag gillade den inte alls. Blå sunbursttavla kan vara snyggt på mindre tavlor, från 40 mm ner till 36 mm. På större tavlor ser det ut som en solfångare. Jag tror inte tavlan kommer på större modeller av den anledningen. Sen ger den ett ambivalent uttryck, vill den vara snygg/rå/dress/? Nej, den får 2 solar av 5 möjliga av mig. Det är lite Omegavarning nu.Håller med. Samma färg på lädret är som matchande träningsoveraller på campingen. Undantaget är svart och vitt.
Då måste det vara en "limited edition" i 15007 exemplarJag gillade den inte alls. Blå sunbursttavla kan vara snyggt på mindre tavlor, från 40 mm ner till 36 mm. På större tavlor ser det ut som en solfångare. Jag tror inte tavlan kommer på större modeller av den anledningen. Sen ger den ett ambivalent uttryck, vill den vara snygg/rå/dress/? Nej, den får 2 solar av 5 möjliga av mig. Det är lite Omegavarning nu.
Var det inte den som även hade ganska kass vattentålighet? Typ 30 el 50 meter?Jag gillade den inte alls. Blå sunbursttavla kan vara snyggt på mindre tavlor, från 40 mm ner till 36 mm. På större tavlor ser det ut som en solfångare. Jag tror inte tavlan kommer på större modeller av den anledningen. Sen ger den ett ambivalent uttryck, vill den vara snygg/rå/dress/? Nej, den får 2 solar av 5 möjliga av mig. Det är lite Omegavarning nu.
100 (10 ATM/BAR)Var det inte den som även hade ganska kass vattentålighet? Typ 30 el 50 meter?
Ok, inte riktigt som Omega, men jag menar att det kommer nya boetter, färgglada armband, nya urverk, nya material, tjocklekar och storlekar. Jag undrar lite kring det och vad märket vinner/förlorar.Då måste det vara en "limited edition" i 15007 exemplar![]()
Ok, misstog mig100 (10 ATM/BAR)
Så länge de görs i små serier tror jag att det kan stärka märket.Ok, inte riktigt som Omega, men jag menar att det kommer nya boetter, färgglada armband, nya urverk, nya material, tjocklekar och storlekar. Jag undrar lite kring det och vad märket vinner/förlorar.
Kommentarer på nya pam688. Limiterad till 300 ex. 42 mm.![]()
GMT utan indikering känns tyvärr rätt så blekt... de borde fixat 24h index på bezeln så hade den hittat sin identitet. Annars så gillar jag både blå tavlor och GMT komplikation generellt.Sen ger den ett ambivalent uttryck, vill den vara snygg/rå/dress/?.
Jag tycker det är rätt coolt utan indikering, annorlunda. Men utan vridring får du bara två tidszoner, men det räcker väl för de flesta.GMT utan indikering känns tyvärr rätt så blekt... de borde fixat 24h index på bezeln så hade den hittat sin identitet. Annars så gillar jag både blå tavlor och GMT komplikation generellt.
Om små serier är en anpassning till efterfrågan spelar det nog ingen roll i varumärkesbygget. Är efterfrågan större än antalet tillverkade blir det intressantare. Jag blev riktigt besviken när jag förstod att limiteringen på baksidan av klockan, inte är för modellen utan för antalet tillverkade/år.Så länge de görs i små serier tror jag att det kan stärka märket.
Den där är Panerai personifierad. Kanske kommer lillebror in i min samling snart. Bara 100atm iofs.På väg...
![]()