• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hej,

Vet att det är en svår fråga, men vad är läget för Panerai idag? Är det på dekis/kurvan nedåt i populäritet? Ska eventuellt lägga till mig med en. Finns mycket polarisering, märket och management sågas till följd av fusk med utrverk etc. Vad säger ni? Är märket stabilt?

Funderar på en billigare pre owned för att inte tappa för mycket...
Ta inte illa upp nu, men det känns som en lite udda inställning för en veteran som du.

Jag har iaf landat i att man måste köpa de klockor man vill ha, inte en som är resultatet av en ekvation (om man inte heter @bbits ) eller kostnadskalkyl.
Vad är du sugen på liksom?

Yo Paneristi,
Är ute efter fler band - nån som sitter på 26mm band 185/35 som de inte använder? Det mesta är av intresse, men i synnerhet badbara band.

Bjuder på en (gammal) bild på 736.
Ha en trevlig dag!
IMG_4327.jpeg
Udda längd ändå…

Vad är tankarna kring PAM632? 100m och vanliga bandstift känns tråkigt. Annars ser tavlan underbar ut.

IMG_5871.jpeg
Det var de första modellerna (630, 632 och 634) som kom med snapback/100m och vanliga bandstift i bettarini-form. Folk blev rejält missnöjda. Jag tycker fortfarande att gillar man dem så finns det inga liknande, då är det bara att skaffa. Mååååånga andra populära modeller, ex. 690, är 100m och bandstift... 🤷‍♂️ ... hade jag varit rik så hade jag för längesedan skaffat en 634.
1737556776143.png

Tillbaka
Topp