• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Någon som vet hur det fungerar med "tubes".
Brukar man kunna plocka bort dem från strapen? Har hittat ett gäng 26mm som jag vill ha till min Radiomir 47 mm men de verkar komma med tubes.
 

kmg

Patek
2-Faktor
Någon som vet hur det fungerar med "tubes".
Brukar man kunna plocka bort dem från strapen? Har hittat ett gäng 26mm som jag vill ha till min Radiomir 47 mm men de verkar komma med tubes.
Kan tyvärr inte svara på din fråga, men om du har bra tips på var man kan få tag på vettiga 26mm-band får du gärna posta länk :)
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
image.jpeg
Nya 47 mm PAM663 var ju rätt cool.

"Rätt"?!?!
Helvete så najs. Är ruskigt sugen på en 662 (Har ju en 372 och då blir en 663 lite överflödig).
Panerai-Radiomir-1940-3-Days-tropical-PAM662-1.jpg


Eller allra helst en Egiziano Piccolo: (Men då måste jag bli rik först),
33.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag erkänner att jag är lat och orkar vare sig googla eller läsa 281 sidor tråd... Men jag har fått lite panna-sug igen. Har haft en 000 och funderar på en sådan igen alternativt en 112'a. Vad är rimligt att betala för dessa modeller i begagnat skick? :)
 

m_s

Patek
2-Faktor
Kan man säga att chansen att hitta en 000 för typ 25k som jag gjorde sist är låg? :)
Bra där Denke gillar hur du tänker :)

Ja tyvärr som andra svarat så ligger de högre upp som allt annat. Zero (000) har dessutom slutat tillverkas så priserna blir tyvärr inte lägre heller utan snarare tvärtom.

Runt 35' borde vara möjligt men inte många som vill flippa nu när de är "unika".
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bra där Denke gillar hur du tänker :)

Ja tyvärr som andra svarat så ligger de högre upp som allt annat. Zero (000) har dessutom slutat tillverkas så priserna blir tyvärr inte lägre heller utan snarare tvärtom.

Runt 35' borde vara möjligt men inte många som vill flippa nu när de är "unika".

Typiskt... :(

Fast å andra sidan så är ju 112 helt ok den med... :D
 
Topp